paukri Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 noen som vet om det går ann å få kjøpt en fast skillevegg som kan stå bak baksetene i en bmw e39 stv.? kona er bekymra for at noe skal komme flaksene fra bagasjerommet ved en eventuell krasj. håper noen vet noe om dette..
Evenol Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Man får vel tak i sånn "gittervegg" som dekker det åpne området over baksetene. Mener å ha sett det på flere E39 stv.
Yngvejos Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Skilleveggene som brukes ved ombygging til varebil må vel være perfekt til det. Nå som de fleste varebilregistrerte e39 blir omregistrert til personbil, burde det være mulig å få tak i en brukt. Ulempen er jo at den må skrus løs hvis du skal legge ned setene og frakte lengre ting.
kabeldeigen Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Det gitteret som det er snakk om er intergrert i rolloen. Og så har du noen fester i taket som denne skal festes i. Sånn er det på min...
Evenol Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Det gitteret som det er snakk om er intergrert i rolloen. Og så har du noen fester i taket som denne skal festes i. Det er denne løsningen jeg har sett flere ganger, ja.
kabeldeigen Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Det gitteret som det er snakk om er intergrert i rolloen. Og så har du noen fester i taket som denne skal festes i. Det er denne løsningen jeg har sett flere ganger, ja.
paukri Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Skrevet Desember 20, 2011 ja jeg vet en får rollo med sånn gitter i, min rollo har ikke den delen som går til taket, men ja jeg tenkte på en fast vegg ja. ala de som står i varebilene, men passer de veggene bak baksetene da?
paukri Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Skrevet Desember 28, 2011 bump.... ingen som vet noe om dette?
dagrune Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Varebilveggen er vel for brei originalt,man får knapt fingrene mellom den og dørhåndtaket.Såvidt jeg husker er blir kupeen smalere bak bakseteryggen.
Henrik K Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Jeg vil tro den doble rolloen er den beste løsningen her. Fordelen med den er at man har full fleksibilitet mht bruk, feks hvis man skal legge ned seter vel lasting av større ting. Da flytter man bare denne til fremkant av sitteputa i baksete og trekker gitteret helt opp til taket der fremme. En fast vegg vil fort bli i veien, slik jeg ser det.
paukri Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Skrevet Desember 30, 2011 joda enig der.. men det er ikke dobbel rollo i min bil og det er vel en heftig jobb og ta ned taktrekk for å ettermontere fester osv...
Henrik K Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Jeg trodde alle hadde fester til dette, jeg? Hvis du ikke har det, ser jeg jo problemet.
paukri Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Skrevet Desember 31, 2011 er ikke fester til dette i min bil nei...
dagrune Skrevet Desember 31, 2011 Skrevet Desember 31, 2011 Biltemaløsningen da? http://biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbe ... er-342972/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå