BMW-Brown Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Takk for det! Litt på krom fangerne på fronten å på baken, den foran skal jeg sandblåse, pusse å lakkere rød, den bak må jeg nok kjøpe ny for der var det rustet hull, så er det en liten boble eller to på begge forskjermene rett på toppen av hjulbuen, men dette skal fikses, ellers er det plettfritt! Takker for tipset om felgene! Han som jobbet på GS sa at han hadde det selv å det fungerte helt fint, men hvis du er sikker på din sak så stoler jeg på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Høres ut som flotte planer.. Om du har planer om å holde den noenlunde orginal, så gjør du nok ting riktig! Joda, det går sikkert. Nå vet jeg ikke hvilket innpress de felgene har bak, men da jeg kjørte med 10" breie felger bak, i 17" på en tidligere E30, så hadde jeg 245.35 dekk. Men da var buene valsa omtrent maks. Og da mener jeg at den orginale profilen av buen er vekk, ikke bare og valse kanten innenfor buen Jeg har 9,5" breie felger på min nå, dog bare i 16". Kjører med 205.40 for å få dekka innenfor, og unngå subbing. Kjører med 5 i bilen uten problemer Har handlet nytt felgsett til neste år, i 8,5-10x17", og der kommer jeg til å kjøre 205.40 foran og 225.35 bak. Vil beholde de orginale linjene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Jeg ville personlig fått tak i chromefangere (ikke lakke). Synes det er fint og tidsriktig med chrome! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Brown Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Tenkte først på fult m-tech 2 kit, men tror faktisk jeg skal holde meg til felger, senk å diverse svarte detaljer som grill, lister osv, tror det kan bli knall fint Ok, greit å vite dette her før jeg kjøper, kjipt å kjøpe de også passer det ikke som det skal Men de har jo tross alt lovet at det skal gå fint, å jeg har en god dialog med de på GS, så hadde det vist seg at det ikke går hadde jeg bare levert de inn igjen å krevd noe som passer Gleder meg, blir spennende å se hvordan det blir! Smaken er som baken hehe er fint med krom å, men tror det blir bedre finish uten, skal også lakke den svarte nedre delen av frontfangeren rød, da tenker jeg det blir fin flyt i helheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 M-tech 2, ja. Ikke så lett å få tak i m-tech 2 til preface, og det ser ikke helt bra ut heller... Sitter liksom litt rart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Brown Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Stemmer, men har som sagt bestemt meg for å ikke ha det, holde den litt original, tror det blir best Hvis det er noen som selger/vet om noen som selger noen felger med dekk som kan passe godt på bilen er det bare til å gi en lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Dette blir bra Brown gleder meg til og se den ferdig..kosn fikk du tak i denne skuten? er litt på jakt etter noe likt selv..men finner aldri noe.. Angående felg valg tror eg du skal høre litt på Jørgen lie.. kjøp smalere dekk..då ser felgene større ut og den kan senkes enda mere= grommere hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Jeg skal MULIGENS kvitte meg med felgene mine, men de er sikkert for små for deg. Er 15" bare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Oj! Dette var en sjeldenhet, ikke ofte man ser E30er som har gått under 100 000 km! Bilen så jo hel og pen ut også, her har du en skikkelig klassiker som det er få igjen av! Mange er uenige med meg men E30 er en klassiker i mine øyne Håper du tar godt vare på den og holder den orginal, jeg blir så glad hver gang jeg ser en orginal E30 på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Gratulerer med samme bil som meg, bare med 150000 mindre på telleren! Vil anbefale deg å ikke kjøpe 60-40 senkesett. Kjøpte supersport 60-40 med dempere til min, etter min smak ble den bra fremme men for høy bak Så om du får taki, vil jeg anbefale 60-50 / 60-60. Kom med flere bilder av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 selge skvettlappene? pm!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Brown Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2011 Takker Raymond Lang historie kort, møtte en jente på byn (veldig lenge siden), ble veeeldig gode venner (), fikk en god tone med faren, å det viste seg at han hadde denne bilen å ikke hadde tid til å bruke den å stelle med den så måtte jo bare slå til greit, da går jeg for smalere dekk 15" blir nok litt for lite ja :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Brown Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2011 Begynner jo nesten å bli sjeldent å finne noen under 200.000 er glad noen sier det for er helt enig der, e30 er en klassiker som alltid kommer til å være flott i mine øyne! Skal ikke ha noe m-tech eller noe, men senk, felger å litt svart lakkerte deler skal det være Takk takk hmmm, får se, vil ha den hellingen foran, syns det er rått, så tror jeg går for det. Kan jo hende jeg blir misfornøyd når jeg setter det på, men det vil tiden vise Skal se om jeg får tatt noen flere bilder, litt lite tid nå med alt julestresset, kommer hvertfall flere bilder neste uke når jeg får deler tilbake fra lakkering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Brown Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2011 Da var deler kommet tilbake fra lakkering Aldeles nydelig ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Dette ble jo nais! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå