Reef89 Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 repost. viewtopic.php?f=9&t=32961&start=330 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Ikke krangle nå da folkens! Vi får være glad for at det gikk bra denne gangen også. At de kjørte en BMW har selvfølgelig noe med utfallet av denne ulykken å gjøre, men som nevnt over har de vært utrolig heldige med "treffet" God jul folkens og KJØR PENT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 Om folk liker meg eller ikke bryr jeg meg fint lite om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 Selv om man har sett begge bilene etter en kræsj er det ikke alltid like lett å forstå hva som har skjedd under selve kræsjen hvis ikke man jobber med dette daglig og har utdannelse innen det å forstå skademekanikken... Det er sykt mange faktorer som spiller inn når 2 biler kræsjer. Jobber selv i ambulansetjenesten og har sett flere ulykker med såkalte sikre biler mot eldre "usikre" biler hvor utfallet har vært at personene i de sikre bilene er mest skadd. Så det er ufattelig mye flaks/uflaks inni bildet her. Er det dog snakk om en rein front mot front med bråstopp så vil man se store forskjeller på personer fra en ny og sikker bil mot en gammel bil. Uansett godt å høre at det gikk bra med de i bmw'n i første posten her.. De har uten tvil hatt flaks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Er bilen på bildet restene av en e39? Jammen kommmer seg BMW på kollisjons-fronten Din kranglefant Ser det enda diskuteres hvem bil som er "best". Hvorfor ikke lage en egne tråd på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Ser ut som en E46, Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 E46 er jo myke greier, samme som e36. Klapper sammen med en gang, går du på taket med en e46 klapper den sammen av ingentingDog ikke så ille som e36, gått på taket med en coupe og hadde det sittet noen i baksetet så hadde det ikke vært mye igjen av de. i fjor var det 4 bekjente som dødte i en ulykke møtte en lastebil var en e46 sedan, bilen var totalt vraka er det ulykken i trybakken du snakker om? Var ikke det en e36? Og sjåføren var jo beruset. Arrester meg hvis vi ikke tenker på samme ulykke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 E46 er jo myke greier, samme som e36. Klapper sammen med en gang, går du på taket med en e46 klapper den sammen av ingentingDog ikke så ille som e36, gått på taket med en coupe og hadde det sittet noen i baksetet så hadde det ikke vært mye igjen av de. i fjor var det 4 bekjente som dødte i en ulykke møtte en lastebil var en e46 sedan, bilen var totalt vraka er det ulykken i trybakken du snakker om? Var ikke det en e36? Og sjåføren var jo beruset. Arrester meg hvis vi ikke tenker på samme ulykke.... Det var nok en e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Ser ut som en E46 Takk for den SofaKingFresh, lurte litt men så bagasjelokket var forskjell. E36 er jo kjent for å være en skikkelig papir-pose så tydelig at det går rette veien med BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonase46 Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Flott att jeg kjører amerikansk, så mye tullinger på vegen for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Vet ikke om jeg ville følt meg for trygg i alle store amerikanske biler. F.eks: Dog kommer ramen din (går utifra det er en sånn) bedre ut: F.eks E46 kommer bedre ut av det enn flere av de stor am-flakene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Det er ikke fett inni en E46 i det RAM'n stiger opp og inn mot coupen på den for og si det sånn. Setter man en høybeint AM car som en rambukk mot en hvilken som helst gocart innspirert matpakke bil i en realistisk kollisjon, så vet jeg ikke helt hvem som har størst sjangs for og komme fra det med livet i behold jeg. Føler jeg har en tryggere hverdag i dodgen enn hva jeg har de dagene jeg plager e39'n ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Det er en grund til at jeg skal kjøpe Chevy Tahoe eller Ford Expedition når jeg får barn. Betaler heller litt ekstra i drivstoff kosnader for å ha odsene på min side ved en ulykke. Synd sånne biler får så høy avgift, alle barnefamilier skulle hatt en Us SUV i stede for en gammal passat. Jeg på min side liker for øvrig sånne store gode biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 RAM'n stiger opp Mange amcar entusiater tror at stor er bedre.De fleste pick-up'er, suv'er og lign kommer faktisk ganske dårlig ut i de fleste krasj-scener kontra personbiler. Husk at de er biler som er mer eller mindre frævarende hva gjelder støt-absoberende soner men ja siste 4x4 jeg hadde var chev-pick-up. Realistisk sett redder de seg på strl såsant de ikke velter. Trenger "invalide-bil" (aut-gir) selv nå så kikka på samme jeg hadde, 2650kg egenvekt. Blir jo en rambukk når det smeller! alle barnefamilier skulle hatt en Us SUV Dette er borimot de smarteste jeg har hørt Mange ganger lurt på å komfi en familie har det på tur, mange ser ut som de er sko-horna inn i bilen. Regner med langturn byr på bedre benplass i tahoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå