oddis Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Så en reprise av det Polo programmet i dag. Ikke så hakkende verst mods på en idiotisk bil i utgangspunktet med tanke på eiers bruksområde. Jerrykannene syns jeg faktisk var den stiligste modden, forsto ikke hva de mente før de hadde modda den ferdig. Forøvrig er det stort sett mye tull som foregår. De har kopiert det amerikanske konseptet som var moro for 6-7år så til detalj at det er ekstremt forutsigbart og latterlig. Fikk forøvrig hakaslepp da de gikk for å bytte motoren, også fant de en slapp 1.4L forgasservrak fra en Seat. De påstod til og med at 1.4 forgassermotoren ytet 90 hk.... :lol: Prøv med ca 65, om enda så mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 helt enig oddis, dem prøver og lage god stemning osv. men fy jeg blir flau av oppførselen deres, vanlige normale folk oppfører seg ikke sånn på tv. Ang. motorbytte er det noe av det latterligste jeg har sett, og i tillegg så gidder dem ikke og sette på et syncro firehjulstrekksystem, fremhjulstrekker på en bil som ser ut som en steintøff offroader er jo utrolig dårlig.. virker som en slapp gjeng som kun er interessert i utsende og driter i alt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 viktigere med 37 tommer tv skjerm i bakluka enn 4wd på denna bilen, noen plasser gjør de litt feil prioriteringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Jeg stemmer for at vi driter i pimp my ride norge og lar Jarmund Inconsulting lage overhaulin isteden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Jeg stemmer for at vi driter i pimp my ride norge og lar Jarmund Inconsulting lage overhaulin isteden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Jeg syns det er et underholdene program som gjør folk veldig fornøyde. At vi på bimmers ville gjort ting annerledes er jo ikke rart. Syns den siste ble tøff, må jo må se på hvordan bilen var før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Jo, men programmet blir for teit og se på, på grunn av de som er programledere, driter jo ut den norske befolkning så det synger etter, og ikke kan dem pimpe biler heller, mye mye mye mer artig og se på asgeir og programmet hans Garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Jo, men programmet blir for teit og se på, på grunn av de som er programledere, driter jo ut den norske befolkning så det synger etter, og ikke kan dem pimpe biler heller, mye mye mye mer artig og se på asgeir og programmet hans Garasjen +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Hehe, satt i en værsting 1,6liters motor å greier Men hva i alle dager skjer i neste episode?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Kan ikke akkurat si at golfen i dagens episode tiltrakk meg noe særlig heller! Hadde de latt være flammer i lakken og stygge aftermarket lykter, hadde den sett mye bedre ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrilleBjørn Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 De hadde jo tross alt pimpa den Golfen til det ugjenkjennelige!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 I morra pimper dem opp en golf 4, hva skjer med at dem bare forholder seg til vag a?!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 I dag var det seriøst helt jævlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Stemmer, det var golf 4'er? er hver Tirsdag dette går kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Ho hadde originalt en Hyundai Accent, men endte opp med å pimpe en Golf 4 ja. Syns den ble litt kjedelig jeg. Typisk ungdoms-pimpa med felger, lakk og anlegg. Savna det "lille" ekstra Pimp My Ride er kjent for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå