smez Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 De fikk ikke gjennom felgene? Tok langt tid å godkjenne bilene virker det som. Alt for å ikke klargjøre dette med biltrangsynet først, så hadde kanskje satansvegvesene fått "reklame" at de ikke er fult SÅ satan.Den franske versjonene, den tok kaka hahahah nei 20" ble for stort så fikk det ikke gjenom. men det står godkjent med 19", senk og hk fra 150 til 170 i vognkortet da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Hvordan fikk de ut 20hk til av den a? Monterte de ikke bare powerfilter? hahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Hvordan fikk de ut 20hk til av den a? Monterte de ikke bare powerfilter? hahah hehe lurte litt på detta jeg å hehe. det eneste som er gjort for å øke effekt er powerfilter og effektanlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Husker ikke i farta, men var det 1.8 turbo? Isåfall, så er det ikke så vanskelig å hente ut 20 hk til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Var 1,8T ja. Det eneste riktige med hele bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Synest ikke van-en ble så værst, absolutt det beste de har produsert hittil. Nå etter en måneds tid med shabby russebiler, så så den ganske fresh ut. Og Bjørgs Syhjørne må være noe av det kleineste/morsommeste som er i hele programmet. DEN dølle kjærringa, med gangsterrap og skytelyder osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Syns han derre styling / elektronikk duden skal ta seg en bolle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Alt for mye herjing og gestikulering med henda, skal vell være så stilig som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 var en herlig montering av spiller i den vanen, halve stakk jo på utsiden -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Det er ingenting som er mer harry en stylede kassebiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Så den audi´n på strømmen her om dagen... Var skilter på den gitt........ Ja hun fikk bilen på fredag. Med andre felger vel og merke. Hun var innom meg i barnebursdag på lørdan, så titta på "vidunderet" da. Kan vel si at jeg ikke var kjempe imponert Jeg så den audien på Råholt her om dagen, stod i furuveien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Så den audi´n på strømmen her om dagen... Var skilter på den gitt........ Ja hun fikk bilen på fredag. Med andre felger vel og merke. Hun var innom meg i barnebursdag på lørdan, så titta på "vidunderet" da. Kan vel si at jeg ikke var kjempe imponert Jeg så den audien på Råholt her om dagen, stod i furuveien... ja hu var hos meg bor du i nærheten el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yttervik Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Er episoden med Vito'en noe å se? Har kun sett episodene med Audi og Dodge, Audi'en var kvalmende, men Dodge'n ble ikke så verst egentlig. Synes også at programlederne var mindre irriterende i den med Dodge'n, med unntak av han bilstereofyren som virkelig er helt på trynet! Fysjom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Det er ingenting som er mer harry en stylede kassebiler Der har du HELT rett. Det er rett og slett så stor harryfaktor at det er skummelt. Det meste kan tweakes og styles, men ikke kassebiler ............ og volvoer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Det mest tragiske med programmet som gjør meg flau og tror jeg plutselig har byttet kanal til barne tv det er styling elduden og han med det lange krøllete håret, makan til oppførsel er det mulig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå