Gå til innhold

Pimp My Ride Norge!

Janthomas
 Share

Anbefalte innlegg

Da var en kompiss med e34 påmeldt! haha

Hadde faktisk melt meg på jeg også hvis jeg hadde en ord, shabby e34 og vært arb ledig i gjernings øyeblikket :wink: e34 518 & 520 kan vi ofre, få sine 5min of fame og dyre stereo komponenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 359
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dere som snakker om fett anlegg og slikt.. Var inne på verkstedet dems iforrige uke for å se på den ene golfen dem holder på med.. Anlegget bak der er i samme klasse som med det du finner på Biltema.. Dekk og felg er vel mer å tjene på..

Har bilde av den ene Audi'n dem er ferdig med, men veit ikke om det er så bra å poste bilder av biler om ikke programmet har startet enda(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Herregud!

hu behandler bilen sin som en haug med møkk, og er sååå stolt av å vraka den enda mer etter hu kjøpte bilen fra morra si.

Og hvorfor da velger de hennes bil når hun faktisk ikke klarer å ta vare på den uansett...Det er for meg helt utrolig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel akkurat sånn de bilene ble behandlet i USA versjonen! alle der var like fulle av søppel og sånt småpirk som ikke koster ei krone å fikse, men folk er bare late!

Fiks heller opp bilen til noen som bryr seg litt om den! men nå ville vel ikke noen som bryr seg om bilen sin hatt den på det programmet her uansett da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...