OnkelLat75 Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Da var en kompiss med e34 påmeldt! haha Hadde faktisk melt meg på jeg også hvis jeg hadde en ord, shabby e34 og vært arb ledig i gjernings øyeblikket e34 518 & 520 kan vi ofre, få sine 5min of fame og dyre stereo komponenter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Jeg tror det første jeg hadde gjort ville vært å plukke ut stereoen og solgt den på finn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OnkelLat75 Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Jeg tror det første jeg hadde gjort ville vært å plukke ut stereoen og solgt den på finn. Jo, det er det tanken min også er! Hadde sikkert fått litt spenn for felg&gummi oxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenTouring Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Blir dette noe Jan Erik Larsen-dritt? Enda værre...tror det var Morten Skovdahl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Dere som snakker om fett anlegg og slikt.. Var inne på verkstedet dems iforrige uke for å se på den ene golfen dem holder på med.. Anlegget bak der er i samme klasse som med det du finner på Biltema.. Dekk og felg er vel mer å tjene på.. Har bilde av den ene Audi'n dem er ferdig med, men veit ikke om det er så bra å poste bilder av biler om ikke programmet har startet enda(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Dersom du ikke har fått tillatelse til å ta og/eller publisere bildet hadde jeg latt være, de kan i verste fall saksøke deg for det når de finner ut at programmet går dårlig og de må finne andre måter å dra inn penger på.. ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Så reklame av det på tven i stad, jeg hadde IKKE sendt min bil dit, fy faen så overstyla jalla biler... :lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Kan vel legge ut bilder om bilde er tatt f.eks på shell på strømmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Hvis bildet er tatt ute i det offentlige rom er det fritt frem å legge det ut ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Kast det ut for faen, dette må man se! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Legg bildet ut her du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Haha tror jaggu jeg vil få meg mye god latter av det som skjer med disse bilene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 hun virka litt fjern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Herregud! hu behandler bilen sin som en haug med møkk, og er sååå stolt av å vraka den enda mer etter hu kjøpte bilen fra morra si. Og hvorfor da velger de hennes bil når hun faktisk ikke klarer å ta vare på den uansett...Det er for meg helt utrolig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 er vel akkurat sånn de bilene ble behandlet i USA versjonen! alle der var like fulle av søppel og sånt småpirk som ikke koster ei krone å fikse, men folk er bare late! Fiks heller opp bilen til noen som bryr seg litt om den! men nå ville vel ikke noen som bryr seg om bilen sin hatt den på det programmet her uansett da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå