Skulebollen Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Går ikkje dette? Kjøpte berre ett h7 kit men bmw har jo spesialsokkel? Mulig og trikse til dette? Edit: http://www.ebay.co.uk/itm/2x-XENON-HID- ... 3efbe66ba1 Desse går vel og bruke? Men har lest litt rundt om no og sett at eg vil få feilmelding om eg monterer kitet? Ka må eg evt. kjøpe for og få vekk feilmeldinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Ja det går an og ettermontere og som du linker til der så må du ha sånn sokkel overgang:) og ja du vil få feilmelding om du har CANbus vist du har det så må du kjøpe digitalt xenonh kit altså CANbus free. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2011 Korleis veit eg om eg har canbus? Ikkje mulig og "Lure" canbus på noke anna vis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Du kan bruke "vanlig" xenon kit, så bruker så error canseller i tillegg så får du ikke feilmelding. Og overgang må du ha som du linket til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2011 Da har eg bestilt error canseller og sokkel, takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lordskodda Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 og det heter ikke canbus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 og det heter ikke canbus. beklager men Pæresjekk heter det jo. Hvorfor ikke bare kjøpe digitalt så slipper du sånn canceller som ryker oftere en du fyller drivstoff nesten:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 Fordi kitet var allerede bestilt;) Blir digitalt neste gang:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå