Gå til innhold

BMW E60 M-sport (Knallgule tåkelys, spacere & M-grill s. 11)

Walkabout
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Ny handel på finn.no: Komplett M-styling utvendig, M-dempere og M-sportsfjærer.

Så nå blir denne komplett M-sport rundt påsketider :)

Får en M-sport frontfanger i karbonsort metallic for salg snart, dersom noen er interessert! Stått to år på en 2007 535d. Mangler tåkelykter, men disse fås for 1500 kroner settet hos Schmiedmann. Inkludert grill. Kom med bud, passer E60 2003-2010 og også E61 om jeg ikke tar feil. Har nå kun frontfanger på min, og der godt fornøyd med det, det er den som gjør best forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vil ikke orket å målt front fjærene på M-sport dettet ditt for meg?

Bredden på nederste vikling, og bredden viklingene oppover.

Feks slik:

http://i182.photobucket.com/albums/x186 ... b905de.jpg

http://i182.photobucket.com/albums/x186 ... 24b520.jpg

Det skal jeg prøve å ordne! :D Men jeg pakket de nettopp ned og ble surret heftig med bobleplast og teip og er på vei sørover da en kompis tar de med for meg. Skal få gjort det når jeg åpner dem igjen, mest sannsynlig innen et par ukers tid :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har liggende bakrutesenker og spoiler slik som dette. Nå fikk jeg i tillegg M-bakfangeren og sideskjørtene, så det blir stilig etter hvert som det blir montert. Bortsett fra at det ikke er M5-bakfanger blir det som dette! Synes det ser lekkert ut 8)

5y5u8tmv71lnou5274hw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange % toning har du på rutene?

Likte bilen veldig godt :)

Takk for det! :D

Toningsgraden husker jeg ikke, og han som ordnet dette for meg døde dessverre bare et par uker senere under tragiske omstendigheter, så jeg får ikke spurt :( Men jeg sa jeg skulle ha det mørkeste han hadde, så regner med det er ganske mørkt.

Fått bestilt M5-baklukeinnsats også nå :D Da tror jeg at jeg har handlet ferdig styling til bilen hvertfall for de neste fire årene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan synes du det er med xenon i grøftlysa? Blender de mye og lyser ut i alle retninger, eller får du konsentrert lyset ned til veien?

Hvor kjøpte du det? Og led lysene til angeleyesa? Synes detså perfekt ut på bildene, men det kan jo hende dem lyver også da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan synes du det er med xenon i grøftlysa? Blender de mye og lyser ut i alle retninger, eller får du konsentrert lyset ned til veien?

Hvor kjøpte du det? Og led lysene til angeleyesa? Synes detså perfekt ut på bildene, men det kan jo hende dem lyver også da :P

Jeg synes det ble meget bra med xenon i grøftelysene. De blender ikke mye, for jeg har i tillegg sotet lyktene, men jeg vil heller ikke tro det er noe problem uten. Får ikke konsentrert lyset så mye, de lyser litt som de vil. Men uansett bedre lys enn halogen i grøftelysene! Har møtt min egen bil på veien noen ganger når min søster har kjørt den, og da har jeg ikke reagert på verken blending eller at de ikke lyser konsentrert.

Jeg kjøpte det på eBay, både LED angel eyes og xenon grøftelys. Jeg ville gått for 8000 kelvin i tåkelysene (isblått) og det er vel 7000 kelvin som er fargen på LED i angel eyes. Jeg har byttet til 8000 kelvin (hadde 6000 kelvin på disse bildene), men det ble litt for gult etter min smak når jeg først skulle ha xenon som matchet AE :wink: Ville også prøvd å få tak i canbus xenon, disse er dobbelt så dyre, men gir ikke radiostøy og påvirker heller ikke elektronikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...