Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en mellompotte til E39 520/523 med M52 motor (pre-facelift) liggende. Den er tett og fin, overflaterust er det selvfølgelig, men ikke noe ille. Selges da jeg kjøpte brukt komplett eksos da katalysatoren min var gåen, han ville ikke selge kun katalysator. Har også en Simons bakpotte som har blitt brukt med denne mellompotta, se egen annonse her

Har ikke tenkt til å ha denne liggende, så den går til høyeste bud i løpet av romjula da jeg ikke vet hva den er verdt. Starter på 50kr...

DSC00805.jpg

DSC00804.jpg

Skrevet

Slemmestad, 25min sør for Oslo, på grensen til Asker.

Kan også leveres i Porsgrunn fra andre uka i Januar på hverdager

• 1 month later...
Skrevet

Jeg tror jeg tar den, min begynner å bli dårlig så jeg trenger å bytte den ut. Vet bare ikke helt når jeg rekker å hente den. er en liten beta å kjøre... hehe

Skrevet

Skal du ha den så kan jeg legge den til side, bare du henter den innen rimelig tid. Haster ikke, men er du ikke her før sommeren virkelig trer inn så tror jeg den forsvinner...

Skrevet

skal nok klare det innen det ja :) hehe mulig jeg rekker di nærmeste dagene, om ikke så blir det neste uke. Reiser til utlandet på jakt om få dager og er hjemme igjen mandag neste uke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...