Iceybear Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Du får feil på begge deler. Vet du kan ta ut pæra i airbaglampa, men denne skal vel lyse når man setter på tenning først (hvis jeg ikke husker helt feil?). Men er ikke sikkert de merker det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iceybear Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Haha, er det bilens feil at du rygger med døra oppe? E39 har jo display i dashen som viser om en eller flere dører er oppe tilogmed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iceybear Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 ok så fikser jeg airbag dritet da.. får kjøpt en modul på ebay til rundt 100kr ellerno som emulerer sensormatta.. Ja, jeg kjøpte sånn på eBay til en E36 jeg hadde. Men lampa slutter ikke å lyse hvis du ikke går inn med diagnoseapparat og sletter feilkoder, etter at du har satt i modulen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Var inne med bilen på eu jeg også med lysende airbaglampe. Fikk kun énerfeil på det og da er det jo ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iceybear Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2011 awesome.. da slipper jeg utbedre det der foreløbig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Jeg fikk ikke feil i det heletatt på airbaglampe som lyste nå i høst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Vært litt prat rundtom om disse airbaglampene og PKK. Før fikk man ikke feil på det, men mange sier at dette har det blitt en endring på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Jeg fikk ikke feil på airbaglampe i August i år ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iceybear Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå