JMossige Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Byttet nettopp til M3 ratt på min E90, alt virker helt fint, men har en liten glippe mellom airbag og ratt. Det ble kjøpt av forskjellige selgere. Noen som vet om dette kan justeres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Jeg mener på at det er noen justeringsskruer på rattdelen der festegreiene til airbagen er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 fant dette bildet på nett. Hvor mener du jeg kan justere dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 De tre torx-skruene i midten vil jeg tro er justeringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2012 De 3 torx skruene var helt inne, ikke mulig å skru mer :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2012 Noen andre som har forslag før jeg stikker inn til bavaria? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Har du sjekket at det ikke er forskjellige airbager der ute? Kan jo være litt designforskjeller etter årsmodeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2012 Det har jeg ikke sjekket Skal inn til bavaria å høre snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå