Clerion Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Men Gt5 er..... Kjedelig? Rett og slett :S Dritskuffa.... Hadde gleda meg i mange år Slæddinga er jo grei nok! Joda, sant det. Men når man har slædda i 3 timer er det liksom ikke gøy lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Polizei med S85TT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 noen bilder av eGarage rusty'en min. legger vell ut flere bilder senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Akkurat kjøpt spillet og kjører inn penger om dagen, men slenger ut et bilde av den første (og eneste hittil) kjøpte bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Synes grafikken på bila er ganske mye dårligere enn GT5 men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Husker jeg hadde E30 M3en først og lenge på 3ern og, slager det! Grafikken er bedre på GT5 ja, på konsept bilene. Da er xboxen bestilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 grafikken på Forza 4 ble en skuff ja, men et meget morsomt spill er det flere bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 noen bilder av eGarage rusty'en min. legger vell ut flere bilder senere har du laget selv?? ;O i så fall vil du selge det??? ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Selger nok desginet av Rusty på live, så er nok ikke noe problem å lage den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 kjøpte designet av "eGarage" på markedsplassen til forza jeg, alle kan kjøpe, det er ubegrensett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Jeg kjøpte det rusty designet, men jeg fikk ikke med felga på bildet? Noen som veit åssen jeg får dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Jeg kjøpte det rusty designet, men jeg fikk ikke med felga på bildet? Noen som veit åssen jeg får dem? De må du kjøpe utennom, men klarer ikke å se åssen felger det der er i fart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Er "Cragar Bonnevile"-felger. En av to(!) nye felgsett i Forza4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Huff... Gleder meg til xboxen annkommer jeg nå!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Ahh, det er de ja.. Syntes det kunne se ut som no BBS greier på det lille bilde i storefronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå