Lars89 Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Fant noen fra Forza 3 !! må si jeg brukte noen timer på å modde disse ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Snakker vi slammed? x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Min E36 med E92 motoren, 594hk sugis. Ser vell hvilken E30 jeg har tatt litt inspirasjon fra, hehe Men ble ikke noe særlig denne, skal lage litt bedre design på den når jeg har tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Rat'n min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Lol, steintøff Laget selv? Min beater: Også min custom painted M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Hehe nei, designet kjøpte jeg... Har ikke hatt noe særlig tid til å lage eget enda, men ska gjøre det en dag har bare mekka understell og felger å masse negativ camber bak og justerte den på det laveste på demperene _______ laget en film i dag, men finner den ikke på forzamotorsport.net... Noen som vet hvor dem legger seg??? - Edit: Nevermind, fant det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Se der ja, en liten teaser av driftinga mi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Slettet noen poster her nå. Vi prøver å holde snakk og generell diskusjon i den andre tråden og kun bilder og diskusjoner rundt de i denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Forza er eneste grunnen til å kjøpe x-box Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankkkk Skrevet Januar 13, 2012 Share Skrevet Januar 13, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Snadder. Noen som har moddet en e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjooozz Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrE36as Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Men Gt5 er..... Kjedelig? Rett og slett :S Dritskuffa.... Hadde gleda meg i mange år Heeelt enig! Derfor spiller jeg kun BF3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 her er noen av mine.. bildekvaliteten er så som så.. er tatt med mobil på lerret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå