NicklasFS Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Ynot, skal du ha mye får prøveskiltet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Her er min e36 E92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Hvordan får dere de så jæævlig lav? Kjøper racing understell osv. og senker på tuning-greien, men den blir jo ikke i nærheten like lav som den gule E36 her for eksempel. Haha, share your secret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 sett demperne på det mjukeste å senk den helt, da skal det bli ca sånn ble hvertfall det til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Det er en bug i spillet på Top Gear banen. Hvis du kjører sakte over disse metallplatene ved siden av Hammerhead så synker den pent ned Slik: Ta med min M3 også da, full fart på ringen. Synd man ikke kan space ut hjulene også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Riktig FTE, men synd det bare er en bug :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Irriterer meg noe grenseløst også at dem ikke har spacers, eneste som mangler for å lage riktig stuk. Men hadde jo vært enda kulere om det hadde kommet noe mer felger også som RS, AC Schnitzer, Futura, Rotiform og CCW. Og selfølgelig endring av profil og forskellig bredde på felgene. Da hadde jeg vært betatt av spillet vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Ny DLC sluppet i dag. Audi S1 med 950hk ANBEFALES! Utrolig morsom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Fytti h... å stygg det går an å gjøre E34n! 942hk på framhjula fungerte dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 hahaha! "i <3 bieber" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Add meg, skal game nå: MPowerJSJ Og her er noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Da blir det forza og xbox gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Bare å adde meg på xbox. Heter: beem3r Handler xbox og forza imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå