LC 200 V8 Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Første post på forumet Kjøpte oss i dag en BMW 520 DAT 2011 modell. Legger ut noen bilder fra annonsen, får bilen hjem i morgen Fikk montert på nye Nokia Hakapeliita 7 vinterdekk med pigg i dimensjonen 245/45-18. Skal kjøpe sommerdekk og felger men er usikker på om jeg skal gå for 19" eller 20"... Noe av utstyret: -Sportsratt i Skinn -Multifunskjonsratt -Takrails i aluminium -Alarm -Ski og Snowboardpose -Panaorama Glasstak -Solgardiner i bakvinduer -Bagasjeromstrekk -Gulvmatter i Velour -Auto avblendbarespeil innvendig og utvendig -Sportseter -Setevarmer -Fjernlysassistent -Lyktespylere -Parkeringssensor -Xenon Lys -Aircondition -USB Audio interface -Bluetooth musikk avspilling -Navigation Business -Talestyring -Bluetooth Handsfree -HiFi Loudspeaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Gratulerer med ny bil, og velkommen på forumet! Ville gått for 20" til sommerhjul.. De nye bilene spiser lett felger, så den vil ikke skjemmes med 20" på sommeren! Finnes en hel del alternativ som er orginalt fra BMW som passer bra til nye F11 om du vil beholde den "orginale" looke`en Hvis ikke har jo bl.a Hartge og AC Schnitzer mye herlig også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 +1 Fin bil 20"-21" er helt perfekt. Ville aldri gått under det på 5-serier ala E60/E61 og F10/F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Gratulerer med meget flott vogn og velkommen til bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2012 Gratulerer med ny bil, og velkommen på forumet! Ville gått for 20" til sommerhjul.. De nye bilene spiser lett felger, så den vil ikke skjemmes med 20" på sommeren! Finnes en hel del alternativ som er orginalt fra BMW som passer bra til nye F11 om du vil beholde den "orginale" looke`en Hvis ikke har jo bl.a Hartge og AC Schnitzer mye herlig også Ja, tror det blir 20"... Må kjike litt på finn.no om man finner noen fine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2012 +1 Fin bil 20"-21" er helt perfekt. Ville aldri gått under det på 5-serier ala E60/E61 og F10/F11 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2012 Gratulerer med meget flott vogn og velkommen til bimmers.no Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Noen guruer som kan fortelle meg hvordan jeg får regulert sensitiviteten på regnsensoren? Trodde det var det lille hjulet på høyre spake ved rattet men kan ikke si jeg merker noen forskjell når jeg prøver å røre på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Meget pen bil, gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Noen guruer som kan fortelle meg hvordan jeg får regulert sensitiviteten på regnsensoren? Trodde det var det lille hjulet på høyre spake ved rattet men kan ikke si jeg merker noen forskjell når jeg prøver å røre på det... Det er det lille hjulet ja, etter at du har trykket på knappen på enden av spaken slik at den lille lampen der lyser så funker det i alle fall på min bil Mulig det må kalibreres på verksted da? Har hatt en del små tull med bilen min, se denne tråden for å lese om det : viewtopic.php?t=174602 Btw gratulere med pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Noen guruer som kan fortelle meg hvordan jeg får regulert sensitiviteten på regnsensoren? Trodde det var det lille hjulet på høyre spake ved rattet men kan ikke si jeg merker noen forskjell når jeg prøver å røre på det... Det er det lille hjulet ja, etter at du har trykket på knappen på enden av spaken slik at den lille lampen der lyser så funker det i alle fall på min bil Mulig det må kalibreres på verksted da? Har hatt en del små tull med bilen min, se denne tråden for å lese om det : viewtopic.php?t=174602 Btw gratulere med pen bil Oi, knappen på enden har jeg ikke trykket på Hva gjør den? Så langt virker bilen veldig bra. Har lest tråden din, kjipt at du har hatt endel tull med din bil. Holder på å lete etter sommerfelger nå men jaggu ikke lett å velge. Vil ha 20"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Meget pen bil, gratulerer så mye! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Og siden vi er i gang med sprsmål som jeg lurer på kan jeg fortsette...: Når jeg starter bilen kommer det opp tre "menneskefigurer" til høyre i instrumentpanelet. Altså bilde av tre personer som lyser rødt Det forsvinner etter kort stund. Hva er det? Og hvordan deaktiverer man at dørene låses når man begynner å kjøre? Og hvordan streamer man musikk på bluetooth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Gratulerer med ny pen BMW! Dette er virkelig gode biler å kjøre og nesten i en klasse for seg selv på familiebil markedet! Ang de spm du har, så står det meste forklart i instruksjonsboken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Grattis! De viser om de i baksetet har på belte, da blir de grønne. Meny - settings - locks - lock after moving off .. Sånn i grove trekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå