Gå til innhold

Vår BMW F11 og F20, ny pendlerbil side 7:-)

Share

Anbefalte innlegg

Flott bil, lik min :)

Venter i spenning på sommerfelgene med dekk i samme dimensjon som du har. Hvilke dekk valgte du?

Kjøpte Falken dekk, veldig fornøyd med de. Ingen sporing og lite støy. Hvilke felger har du kjøpt?

Kjøpte BMW orginal felger 356 med 245/35-20 og 275/30-20 med Pirelli, Non Run Flat dekk. Må ha litt fjæring i dekkene ;)

Her er bilder. Ikke min bil, da jeg ikke har fått de enda (samt jeg er i havet på jobb)

gxr5cty09bbbuu2oo6uj_thumb.jpg]

cw7watmsclh7rtdkwgkv_thumb.jpg

60cxtkhsscxsr2cupzye_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott bil, lik min :)

Venter i spenning på sommerfelgene med dekk i samme dimensjon som du har. Hvilke dekk valgte du?

Kjøpte Falken dekk, veldig fornøyd med de. Ingen sporing og lite støy. Hvilke felger har du kjøpt?

Kjøpte BMW orginal felger 356 med 245/35-20 og 275/30-20 med Pirelli, Non Run Flat dekk. Må ha litt fjæring i dekkene ;)

Her er bilder. Ikke min bil, da jeg ikke har fått de enda (samt jeg er i havet på jobb)

gxr5cty09bbbuu2oo6uj_thumb.jpg]

cw7watmsclh7rtdkwgkv_thumb.jpg

60cxtkhsscxsr2cupzye_thumb.jpg

Blir bra dette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Flott bil og bilder, og heftig garasje. Med flatskjerm og kjøleskap og greier :)

Satser på å ta noen bilder av min og legge ut i en tråd om noen uker. Må bare få på senkesettet først ;) Vi har jo samme bil med samme farge.

Takk takk :D Blir spennede å se bilen din med senkesett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Flott bil og bilder, og heftig garasje. Med flatskjerm og kjøleskap og greier :)

Satser på å ta noen bilder av min og legge ut i en tråd om noen uker. Må bare få på senkesettet først ;) Vi har jo samme bil med samme farge.

Takk takk :D Blir spennede å se bilen din med senkesett.

Hei!

Her er bilder av min med senkesett og 20" :)

viewtopic.php?f=6&t=232118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...