Haugalandet Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Flott bil, lik min Venter i spenning på sommerfelgene med dekk i samme dimensjon som du har. Hvilke dekk valgte du? Kjøpte Falken dekk, veldig fornøyd med de. Ingen sporing og lite støy. Hvilke felger har du kjøpt? Kjøpte BMW orginal felger 356 med 245/35-20 og 275/30-20 med Pirelli, Non Run Flat dekk. Må ha litt fjæring i dekkene Her er bilder. Ikke min bil, da jeg ikke har fått de enda (samt jeg er i havet på jobb) ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Flott bil, lik min Venter i spenning på sommerfelgene med dekk i samme dimensjon som du har. Hvilke dekk valgte du? Kjøpte Falken dekk, veldig fornøyd med de. Ingen sporing og lite støy. Hvilke felger har du kjøpt? Kjøpte BMW orginal felger 356 med 245/35-20 og 275/30-20 med Pirelli, Non Run Flat dekk. Må ha litt fjæring i dekkene Her er bilder. Ikke min bil, da jeg ikke har fått de enda (samt jeg er i havet på jobb) ] Blir bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Noen nye bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Tatt i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugalandet Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Flott bil og bilder, og heftig garasje. Med flatskjerm og kjøleskap og greier Satser på å ta noen bilder av min og legge ut i en tråd om noen uker. Må bare få på senkesettet først Vi har jo samme bil med samme farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2012 Flott bil og bilder, og heftig garasje. Med flatskjerm og kjøleskap og greier Satser på å ta noen bilder av min og legge ut i en tråd om noen uker. Må bare få på senkesettet først Vi har jo samme bil med samme farge. Takk takk Blir spennede å se bilen din med senkesett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Flott tråd, nydelig bil, vakre felger.. Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Det er helt rått hvor store de felgene blir med det designet selvom det "kun" er 20". Ser bra ut! F11 er lekre biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugalandet Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Flott bil og bilder, og heftig garasje. Med flatskjerm og kjøleskap og greier Satser på å ta noen bilder av min og legge ut i en tråd om noen uker. Må bare få på senkesettet først Vi har jo samme bil med samme farge. Takk takk Blir spennede å se bilen din med senkesett. Hei! Her er bilder av min med senkesett og 20" viewtopic.php?f=6&t=232118 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Da ble det ny pendlerbil på oss 2013 modell BMW 1 serie 116D Urban Line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Grattis! Ikke akkurat kjip pendlelbil heller:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Veldig pen farge/utstyrs-kombinasjon på den ja, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Grattis! Ikke akkurat kjip pendlelbil heller:) Takk takk BMW er de eneste med 200000 km garanti og når man pendler 50000 km i året kommer den godt med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Veldig pen farge/utstyrs-kombinasjon på den ja, gratulerer! Takk takk, veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Lite spørsmål... Hvordan stiller man inn at man ved å vri på ene knappen stiller temperaturen på begge sidene i kupeeen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå