Turbo-HF Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Her skal det kjøres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Nå har jo Yr.no endret fra -26 grader til -18, så da er det bare å møte opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Plass til en liten chevrolet på lørdag også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Blir for kaldt for pakistanere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Desi chai er nøkkeln!!! nå har jeg tatt 4hjuls kontroll (ratte var litt skjem mot venstre) så jeg gleder meg for lørdag. Wicky du er med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 hmm...jeg har jo varmeskap i armlenet på sjuern...få kona til å lage te til meg..men er usikker... hm hm hm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Det blir jævla kaldt, men jeg får kle meg godt. Så lenge kameraene mine ikke tar kvelden i minusgradene så holder jeg vel på i noen timer. Er det mange som skal være der fra kl. 11:00 eller? Hvis folk kommer etter hvert så kan det hende jeg drøyer det en time. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 drøy en time.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Forresten, er det ikke bare å ta med engangsgrill og kose seg med noen pølser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 så lenge man rydder opp etter seg så funker det knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 er bare å møtte opp ... det blir ikke så kalt som yr skall ha det til ..er bare å kle seg med lange under bukser under .en god varm jakke hjemme stika ul sokker .vanter .lue osv .varm drike.og en varm bil .no prob !!! dette .hvi i styret regner med hvi tror det at hvi gjør det!!! komer til å fyre opp et bål .for å varme oss .evt kan steke noe pølser på bål. mvh styret øst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Da sees vi kl.11! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Er der ca. 11! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Tror jeg lufter m´n en tur. Hvordan er "bana"? Mye is? eller greit føre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 bra tror jeg .kim skall se på forholende der!!!! .det er ikke blitt kjørt der siden øst var der 7 januar .så noe snø er det jo .. mvh øst rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå