Turbo-HF Skrevet Februar 7, 2012 Share Skrevet Februar 7, 2012 Men kom faktisk med noen bra scener, også, ser jeg! Takk, ZhilleN! Oppdaget nemlig at jeg ikke bare stod parkert her og der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Haha Mange som stod godt, jeg stod ganske bra jeg også en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Skjer det noe på Gardermoen til helga? Skal nedover en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 Det vet jeg ikke, hvis noen vet om noe, si ifra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 er ikke noe som hender på gardemoen til helga iflg gardemoen racing kalender men politiet har trening der på fredag !!!!!!!!!! http://www.ndrg.no/index.php?option=com ... &Itemid=57 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 Vil kjøre mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Sladdetreff på Gardermoen Raceway 10. mars !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Sladdetreff på Gardermoen Raceway 10. mars !! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 satse på at det fortsatt er snø da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Jeg har bestilt sol og sommer til da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Hehe, det har jeg å.. blir vel autoslalom istedet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Vi satser på autoslalom, så får jeg tørrtrent litt før Trackday på ringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 jeg skal cruise med 22tommere på banen i relavtivt fin fart..for å få til kuuule bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 skal spille musikk så jeg slipper og høre bilen på sperra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 sperra?pøh...jeg girer opp jeg! sparer bensin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå