wicky124 Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 tror de fleste fra treffet er hjemme hos seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Hmm. Sto 15-20 og sperra veien over til maura nå nettopp så sikkert noen andre da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Blir det fler slike treff i løpet av vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Takk for artig treff. Jeg er allerede igang med å sy sammen bilen til neste treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Blir det fler slike treff i løpet av vinteren? ja neste skall hvi ha på rudskagen den 4 feb.se mer info på bmwccn.avd øst mvh rune styret øst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Takk, kult bilde, genial bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Da har jeg presentert meg, også, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Go-pro video folkens?! Så det var mange som hadde det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Haha, jeg ble vel nesten dyttet mer enn jeg var utpå Første gang. Og ny bil. Testing, testing. Kim H hadde gopro, tror det ble noe kult, men fort mye snø! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 GoPro filmen min lastes opp på Youtube nå. Det tar nok litt tid før den er ferdig. Skal poste den her så fort den er klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Det er bra! Artig og se litt video Var ikke så vant med bilen med engang, har ikke kjørt den på leenge, men begynte og bli bedre etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 noe mer info om den sorte m3 med hvite felger? Hvilken er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 noe mer info om den sorte m3 med hvite felger? Hvilken er det? Kim Halvorsrud sin. bmw-e36-e46 her på forumet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Så var du søstra hans med den svarte Diesel bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Min film: Litt uheldig med snø på linsen i de beste opptakene dessverre. Vinkelen er heller ikke helt perfekt, og lyden krever helt klart ekstern mikrofon hvis den skal duge. Min første test med GoPro Hero HD, så det er mye som kan forbedres til neste gang Ellers så er jeg skuffet over at YouTube har ødelagt mye av kvaliteten med interlacing og blasse farger :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå