-Martin- Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Litt ot: Mulig det har blitt nevnt, men har du solgt M535'n ? Den ble solgt i sommer, til en i Asker. Da skjønner jeg jo hvorfor den ikke har vært å se på en stund! Men de andre bimmerne dine er jo ikke vonde å hvile øya på heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Will do Joda den duger fint som pendlebil inn til Oslo. Er forresten 540'n nede for telling siden det er lenge til den blir å se? Hvis du ikke rekker å kjøre alle bilene stiller jeg på Røyse brennkvikt for å bistå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Den er oppe og går, har bare ikke hjerte til og bruke den nå. Har også med vilje bare sommerdekk på den, så jeg ikke skal falle for fristelsen......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Hehe, skjønner at det kan friste litt det men M5'en bør kunne døyve den verste lengselen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Er litt usikker, men jeg tror faktisk jeg likte det. Eksepsjonelt flott bil uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2012 Det ble noe feil med fargene, ser mye bedre ut i virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomatrally Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Vart meget pent:) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Jeg digger sort grill, så dette ble konge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Litt bedre farger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Den vogna var jo mildt sagt uberfeit Synns for min del at den kler original grillen best da den står fint til rails og sånne ting. Men det hadde kanskje sett anderledes ut i virkligheten. Hvilken farge er bilen,trodde den var sort men det er den kanskje ikke alikevel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Bilen ser ut til å være sofistogrå? En av de peneste fargene på nye 5 serien, om ikke den peneste. Synes faktisk at den originale grillen passet bedre, men ikke stygt noen av delene Kan også være bildene som ikke gir rettferdighet til performance grillen. Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Bilen ser ut til å være sofistogrå? En av de peneste fargene på nye 5 serien, om ikke den peneste.Synes faktisk at den originale grillen passet bedre, men ikke stygt noen av delene Kan også være bildene som ikke gir rettferdighet til performance grillen. Flott bil! Ja, dette er vel B90 sofistogrå. Tror jeg bare har sett den første sofistogrå (A90) med Xirallic flakes som var før zunamien i Japan. Søreng, vet du om det er stor forskjell på A90 og B90? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Det er sofistogrå ja, og er veldig usikker på dette med grillen. Det ser nok litt annerledes ut i virkeligheten. Jeg har jo også svarte lister rundt vinduer, eneste som er chrom, er takrails. Men det er jo fort gjort og bytte tilbake da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 20, 2012 Share Skrevet Januar 20, 2012 Søreng, vet du om det er stor forskjell på A90 og B90? Nope, desverre. Men kan sikkert finne det ut en eller annen plass på jobb om det er av interrese? (Ta det evt. på PM så slipper vi å OT i tråden her ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå