Gå til innhold

F11`n min, selges

johnja
 Share

Anbefalte innlegg

Litt ot: Mulig det har blitt nevnt, men har du solgt M535'n ?

Den ble solgt i sommer, til en i Asker.

Da skjønner jeg jo hvorfor den ikke har vært å se på en stund! Men de andre bimmerne dine er jo ikke vonde å hvile øya på heller! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Will do :D

Joda den duger fint som pendlebil inn til Oslo.

Er forresten 540'n nede for telling siden det er lenge til den blir å se?

Hvis du ikke rekker å kjøre alle bilene stiller jeg på Røyse brennkvikt for å bistå :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Den vogna var jo mildt sagt uberfeit :D Synns for min del at den kler original grillen best da den står fint til rails og sånne ting. Men det hadde kanskje sett anderledes ut i virkligheten. Hvilken farge er bilen,trodde den var sort men det er den kanskje ikke alikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ser ut til å være sofistogrå? En av de peneste fargene på nye 5 serien, om ikke den peneste.

Synes faktisk at den originale grillen passet bedre, men ikke stygt noen av delene :D Kan også være bildene som ikke gir rettferdighet til performance grillen. Flott bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ser ut til å være sofistogrå? En av de peneste fargene på nye 5 serien, om ikke den peneste.

Synes faktisk at den originale grillen passet bedre, men ikke stygt noen av delene :D Kan også være bildene som ikke gir rettferdighet til performance grillen. Flott bil!

Ja, dette er vel B90 sofistogrå.

Tror jeg bare har sett den første sofistogrå (A90) med Xirallic flakes som var før zunamien i Japan.

Søreng, vet du om det er stor forskjell på A90 og B90?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sofistogrå ja, og er veldig usikker på dette med grillen. Det ser nok litt annerledes ut i virkeligheten.

Jeg har jo også svarte lister rundt vinduer, eneste som er chrom, er takrails.

Men det er jo fort gjort og bytte tilbake da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...