KrHeLl Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Tenkte jeg skulle lufte en ide/tråd hentet fra et annet bmw-forum. Noen som har noen fete bilder fra "midt i vedlikeholdet", "bil på bukk", eller bare et bra Garasje-bilde? Tenker på bilder der verktøyet ligger rundt forbi, deler her og der. [Edit]Bilder fra når du er "midt i det", om det er vedlikehold, små reperasjoner eller full overhaling. Eks: Lånt fra "Veedubbvr6" på "bimmerforums.com" Lånt fra "Blutarsky" på "bimmerforums.com" Lånt fra "weaksauce" på "bimmerforums.com" Lånt fra "wolffbimmer" på "bimmerforums.com" Lånt fra "m2pc" på "bimmerforums.com" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Ikke et bra eller "fet" bilde, men la gå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 En uke før avreise til ringen for 2-3 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Bilde av Hjelperen jeg har på verkstedet da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 mitt rotete gutterom mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Denne tråden har jeg sansen for! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Bilde av Hjelperen jeg har på verkstedet da:) Nydelig panserdame du har der, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Bilde av Hjelperen jeg har på verkstedet da:) Nydelig panserdame du har der, ja Hun passer på ja.. Spurte kjerringa om jeg kunne få døpe henne mpower til mellomnavn, men ble nok avfeid fort:p hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Spennende, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyf Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Fra bygging: Nå litt ny carbonfront: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 *følge med* Kommer med bilde senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå