Gå til innhold

Har fått en vanskelig kjøper på en golf 4!

aambakk89
 Share

Anbefalte innlegg

høres ut som du har gjort ditt - og litt til. står det i kontrakten så gjør det de. 10k for en golf 4 er da ikke noe å grin for. hvis du ikke finner nøkkelen kan du be han bestille seg en ny for de 2k du ga han frivillig!! nøkkel uten fjernstyring koster 800 elns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får jo pokkern meg ikke en rusta 240 til 10 000 engang.. Og når han vet om de feilene og de står på papiret i kontraktar har han ikke mye og si.. Og være så frekk og motbydelig tilbake når du gjør alt du kan få gjort og litt til, da vet jeg ikke helt jeg.. Dum?

Uansett, hadde jeg vært deg hadde jeg bare dratt satt KUN delene på trappa og ikkenoe penger og bare dratt igjen.. Da får han jaggu være fornøyd, makan til type..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se at du har gjort noe galt i grunn! Kjøpern får være fornøyd med det kjøpen han har gjort, og du kan med god samvittighet la være å svare på hans hendvendelser! Du har gjort ditt, bilen er solgt og ute av verden!

Selv så hadde jeg blitt fryktelig sint, og folk som har gjort meg sint over tlf vet at det ikke er noen artig opplevelse! Er nok en og annen telefonselger eller kundebehandler som sitter igjen med dott i øra og svekket personlighet. Gi ham nummeret til meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...