Ivrig86 Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Bare dagstur på lørdag pga ymse årsaker forårsaket av andre Hmm jasså hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Nå har Grace fått seg ny outfit! [ Bilde ] Mvh Kristian. Syns du skal annskaffe noe lignende til treff framover ja ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Strøkent! Deilig med nylakkerte deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Nå har Grace fått seg ny outfit! [ Bilde ] Mvh Kristian. Syns du skal annskaffe noe lignende til treff framover ja ! Ikke sant Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Bilen var skikkelig møkkete når jeg fikk den tilbake fra lakkerern.. Så da må man shine Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ka_bristolgarasjen Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Ser veldig bra ut! men needs more low Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Kan man ikke bare si at den trenger å senkes mer? Gud som jeg hater de fjortis-utsagnene som er så flittig brukt om dagen.. OnTopic; du har en flott bil der frøken. Liker at du har den orginale grillen, for sort grill på sort bil blir liksom bare borte vekk. Ser ut som den får smake det en gang iblantogså, og det liker vi. Har du planer fremover da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2012 Kan man ikke bare si at den trenger å senkes mer? Gud som jeg hater de fjortis-utsagnene som er så flittig brukt om dagen.. OnTopic; du har en flott bil der frøken. Liker at du har den orginale grillen, for sort grill på sort bil blir liksom bare borte vekk. Ser ut som den får smake det en gang iblantogså, og det liker vi. Har du planer fremover da? Tusen takk du Ble veldig fornøyd nå som fronten er svart og blank<3 Hater svart grill. Ser ut som det er åpent i grillen, ikke mye pent Tone ned lyktene evt, ikke helsote, sånn som på bildet under Og få senket den litt. Syntes den er litt for høy, men skal ikke ha noe StanceWorks | Low is a lifestyle - opplegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Så fin bilen ble nå! Gratulerer! Liker ideen om lavt men funksjonelt lavt og ikke stancelavt og blanke nyrer, den e46'en på bildet der var meget fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2012 Ja, er en BMW broren min eide en gang i tiden. Husker jeg ble skikkelig lei meg når han skulle selge den.. og tenkte jeg aldri kom til å få en så fin bil. Look what I got now haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Dette ble utvilsomt bra ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2012 Dette ble utvilsomt bra ja! Takk Varmer et ungt hjerte, etter å ha blitt blakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Kan man ikke bare si at den trenger å senkes mer? Gud som jeg hater de fjortis-utsagnene som er så flittig brukt om dagen.. Enig! Jeg har lav bil med knallfargede felger, men jeg gjorde ting før "Stanceworks" kom å satte et navn på det... Blir så teit at noen liksom har "funnet" opp hjulet på nytt... Back to topic: Ble gromt Grace! Men tror en nedtoning av lyktene ville blitt en stilig detalj! Litt for mye krom i de lyktene etter min smak av lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 H&R sine 35/10 fjærer gir fin senk på E46 med 19". Er det jeg hadde på det bildet jeg la ut av min med mørke lykter Koed.no selger de for litt over 2000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå