joachim sørlie Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 så har det litt med utstyr da, og den er strøken og fin noe ikke de der var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Jeg spurte jo om utstyr osv. + dem hadde utstyr den ene ihvertfall, uansett et sprik på 200 000KM har MYE å si =) men men skal ikke diskutere dette noe mer, sorry OT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 vet ikke helt når bilen hennes gikk 400 000.. sist jeg sjekka hadde den gått et godt stykke under 300 og den har nok litt mer utstyr en det hun sa, det burde du og vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 vet ikke helt når bilen hennes gikk 400 000.. sist jeg sjekka hadde den gått et godt stykke under 300 og den har nok litt mer utstyr en det hun sa, det burde du og vite Ser ut som hun har bra med utstyr ja! Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 167 EU4 EXHAUST EMISSIONS NORM 226 SPORTS SUSPENSION SETTINGS 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 261 SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS 302 ALARM SYSTEM 313 EXTERIOR MIRROR PACKAGE 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 338 M SPORTS PACKAGE II 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 473 ARMREST, FRONT 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 495 3. HEADREST REAR CENTRE 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 606 NAVIGATION SYSTEM BUSINESS 672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS 7RM LIGHT ENGINEERING PACKAGE 710 M LEATHER STEERING WHEEL 716 M AERODYNAMICS PACKAGE II 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 772 INTERIOR TRIM ALU BLACK CUBE 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS 787 M LT/ALY WHEELS DOUBLE SP.135 W MIXED T. 8SP COP CONTROL 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION 934 WINTER TYRES ON LT/ALY WHEELS 964 REQUEST NAVI DVD ON DELIVERY 972 COMFORT PACKAGE Series options No. Description 210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 550 ON-BOARD COMPUTER 832 BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 De to der var jo også sedan'er.. Tipper coupe ligger noe over i pris også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Jeg spurte jo om utstyr osv. + dem hadde utstyr den ene ihvertfall, uansett et sprik på 200 000KM har MYE å si =) men men skal ikke diskutere dette noe mer, sorry OT Coupe ligger vesentlig høyere enn det sedan gjør. Det å sammenligne denne med to biler som ikke har M-sport er for meg helt "høl i huet". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Denne her er vel noe mer samme kategori enn de sedan'ene? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35879793 tror du kan få en god pris for din Grace, men håper ikke du selger hvordan skal jeg da kjenne deg igjen på veiene rundt i Aurskog? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Det var vel en bedre sammenligning, det som sansynligvis vil gjøre det hardere for deg å selge i dagens marked er nok kilometerstanden din, desverre. Men prisen du antyder er ikke "way off", men i den prisklassen ligger det VELDIG mye bil til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Denne her er vel noe mer samme kategori enn de sedan'ene? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35879793 tror du kan få en god pris for din Grace, men håper ikke du selger hvordan skal jeg da kjenne deg igjen på veiene rundt i Aurskog? Selger den nok ikke. Er så glad i den <3 Ville bare forhøre meg litt egentlig! Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Skjønner det var sånn med meg ifjor også, ville sjekke hva folk var villige til å gi for den men glad jeg ikke solgte den, er jo endel av meg den bilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Skjønner det var sånn med meg ifjor også, ville sjekke hva folk var villige til å gi for den men glad jeg ikke solgte den, er jo endel av meg den bilen nå Bilen din er jo konge nå da .. Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Denne her er vel noe mer samme kategori enn de sedan'ene? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35879793 tror du kan få en god pris for din Grace, men håper ikke du selger hvordan skal jeg da kjenne deg igjen på veiene rundt i Aurskog? Selger den nok ikke. Er så glad i den <3 Ville bare forhøre meg litt egentlig! Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Hadde vel endt med anger kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Skjønner det var sånn med meg ifjor også, ville sjekke hva folk var villige til å gi for den men glad jeg ikke solgte den, er jo endel av meg den bilen nå Bilen din er jo konge nå da .. Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Det er din også mangler kun senk for, så er den helt perfekt og det kommer jo med tiden, så da er det ikke noe sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Nei Tzunami, photoshoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Photoshoot skal det bli vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå