bmwgrace Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Grattis Grace! Må få sitte på en skikkelig tur snart. Etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Leverte du den til Schmiedmann gutta på Rud? Grattis med ordentlig motorytelser ! Ja, det er korrekt Tusen takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Meg og Myrvangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Autoslalom med den imorgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Autoslalom med den imorgen? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Ja, ble bra dette Kjempebra drag fra 2. til trea, og i 5. gir i 100km kan jeg bare fortsette å dra den til 6giret må inn. Du snakker om økonomisk kjøring her? Alt annet blir å overskride fartsgrensene, det er da ikke lov! Tja, må gire på 4-4500 da. Kjører aktpågivende Blir kul bilen din nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Takk duu! Jaa, tror dette blir veeldig bra Mangler bare en vass e30, så er alt helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Du som kjørte denne på Gardermoen og satt deg fast? Grom E46 med spreke tall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Hehe, ja, satt vel fast noen ganger men, tilogmed trekkbilen kjørte seg fast, så hysj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Såååå fornøyd er jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Hehe ja vet var og dytta dere ut, kjørte først forbi og da så dere så oppgitte ut, så jeg rygga tilbake igjen, kjørte en E30 Utrolig fint bilde!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Hehe ja vet var og dytta dere ut, kjørte først forbi og da så dere så oppgitte ut, så jeg rygga tilbake igjen, kjørte en E30 Utrolig fint bilde!! haha Er ikke bare bare noen ganger Var nok verre med den E46en som kjørte ut på veien inn/ut til Racewayen da Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Du har en ape i bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Driftmonkey Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå