Bekkis Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 så det jeg lurer på er hva som er forskjellen på en e46 med 1,9 liter og en med 2,5 liters motor. bremser, drivverk osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Den største forskjellen er vel strengt tatt motoren, og jeg er ikke i tvil, ikke kjøp 318. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekkis Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Den største forskjellen er vel strengt tatt motoren, og jeg er ikke i tvil, ikke kjøp 318. har allerede gjort det og vurderer ombygging til 323i, lurer derfor på hva forskjellene er for å prøve å få godkjen en ombykking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Det må jo være veldig mye billigere, og myyye enklere å bare selge den bilen du nå har, og kjøpe deg en 323 - om det er det du vil ha... Eller har du et kjærlighetsforhold til bilen du nå eier? Evt at den er i en helt fantastisk tilstand, som gjør at du ikke får igjen pengene for det som er gjort med bilen, ved et evt salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 motor,gir, clutch og svinghjul, radiator, stabstag foran, bremser rundbaut, og diff, mellomaksel, drivaksler pluss litt omkobling i motorrommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekkis Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Det må jo være veldig mye billigere, og myyye enklere å bare selge den bilen du nå har, og kjøpe deg en 323 - om det er det du vil ha...Eller har du et kjærlighetsforhold til bilen du nå eier? Evt at den er i en helt fantastisk tilstand, som gjør at du ikke får igjen pengene for det som er gjort med bilen, ved et evt salg. står på pris. etter som jeg kan få en del deler fra Lithuania så tror jeg, jeg kan få mest for pengene ved å bygge den om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Da ville jeg kjøpt en 323 komplett, og satt alt over. Kan ikke tenke meg det kan lønne seg og bygge om prismessig med mindre du finner en billig skadebil eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Hvorfor 323? Går jo helt greit, men blir litt meningsløst å bygge om til etter min mening. Skaff en komplett 328/330 og flytt alt over så får du kanskje noen kr igjen hvis du skal selge en dag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekkis Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Hvorfor 323? Går jo helt greit, men blir litt meningsløst å bygge om til etter min mening. Skaff en komplett 328/330 og flytt alt over så får du kanskje noen kr igjen hvis du skal selge en dag også tenker 2,5 liter motoren er den som passer meg best, hvis jeg skal opp på 2,8/3.0 literen syntes jeg det begynner å bli litt dyrt både på forsikringe, divstoff osv. det er også vanskligere å fåtaki. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Skal du bygge om kan du gjerne velge om du vil forsikre bilen som hva den var eller det den er. Dvs du kan forsikre bilen som en 318 med 323 motor, men fortsatt betale for 318. Får selvfølgelig igjen for en 318 på forsikringa da. Og de bruker akkurat det samme på mila (0,9) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekkis Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Skal du bygge om kan du gjerne velge om du vil forsikre bilen som hva den var eller det den er. Dvs du kan forsikre bilen som en 318 med 323 motor, men fortsatt betale for 318. Får selvfølgelig igjen for en 318 på forsikringa da.Og de bruker akkurat det samme på mila (0,9) sell om den er godkjent som 323i? ser det, ihvertfall nesten 323i 0,90 og 328i 091 l/mil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå