Gå til innhold

forskjellen mellom 318 og 323 (e46)

Bekkis
 Share

Anbefalte innlegg

Den største forskjellen er vel strengt tatt motoren, og jeg er ikke i tvil, ikke kjøp 318. :)

har allerede gjort det #-o og vurderer ombygging til 323i, lurer derfor på hva forskjellene er for å prøve å få godkjen en ombykking

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være veldig mye billigere, og myyye enklere å bare selge den bilen du nå har, og kjøpe deg en 323 - om det er det du vil ha...

Eller har du et kjærlighetsforhold til bilen du nå eier? Evt at den er i en helt fantastisk tilstand, som gjør at du ikke får igjen pengene for det som er gjort med bilen, ved et evt salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være veldig mye billigere, og myyye enklere å bare selge den bilen du nå har, og kjøpe deg en 323 - om det er det du vil ha...

Eller har du et kjærlighetsforhold til bilen du nå eier? Evt at den er i en helt fantastisk tilstand, som gjør at du ikke får igjen pengene for det som er gjort med bilen, ved et evt salg.

står på pris. etter som jeg kan få en del deler fra Lithuania så tror jeg, jeg kan få mest for pengene ved å bygge den om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor 323? Går jo helt greit, men blir litt meningsløst å bygge om til etter min mening. Skaff en komplett 328/330 og flytt alt over så får du kanskje noen kr igjen hvis du skal selge en dag også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor 323? Går jo helt greit, men blir litt meningsløst å bygge om til etter min mening. Skaff en komplett 328/330 og flytt alt over så får du kanskje noen kr igjen hvis du skal selge en dag også :wink:

tenker 2,5 liter motoren er den som passer meg best, hvis jeg skal opp på 2,8/3.0 literen syntes jeg det begynner å bli litt dyrt både på forsikringe, divstoff osv. det er også vanskligere å fåtaki.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bygge om kan du gjerne velge om du vil forsikre bilen som hva den var eller det den er. Dvs du kan forsikre bilen som en 318 med 323 motor, men fortsatt betale for 318. Får selvfølgelig igjen for en 318 på forsikringa da.

Og de bruker akkurat det samme på mila (0,9)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bygge om kan du gjerne velge om du vil forsikre bilen som hva den var eller det den er. Dvs du kan forsikre bilen som en 318 med 323 motor, men fortsatt betale for 318. Får selvfølgelig igjen for en 318 på forsikringa da.

Og de bruker akkurat det samme på mila (0,9)

sell om den er godkjent som 323i?

ser det, ihvertfall nesten 323i 0,90 og 328i 091 l/mil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...