trond67 Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Det ble jo riktig så flott. Hvilke bredde og innpress valgte du? Takker innpress veit jeg ikke men dekkene er 245-40-19 rund baut. Ser veldig bra ut. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Veldig flott! Var tenkt denne jeg og. Har du lik dimensjon fremme og bak? F10 er ikke godkjend med lik fremme og bak, sier dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Det ble jo riktig så flott. Hvilke bredde og innpress valgte du? Takker innpress veit jeg ikke men dekkene er 245-40-19 rund baut. Ser veldig bra ut. Takk Så det nå, du har likt fremme å bak! Syns det blev meget bra, trond67:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Det ble jo riktig så flott. Hvilke bredde og innpress valgte du? Takker innpress veit jeg ikke men dekkene er 245-40-19 rund baut. Ser veldig bra ut. Takk Så det nå, du har likt fremme å bak! Syns det blev meget bra, trond67:-) Takker anngående dimensjon så er det i vertfall oppgitt sånn som alternativt i vognkortet mitt. Men hadde jeg gått opp til 20"så er det 245 forran og 275 bak som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Jeg skal prøve nå med 19". Så får vi se hvordan det går. Har ikke dem beste veiene her oppe. Nå var det disse Beyern mesh jeg fikk med. Da jeg fikk feil dekk når jeg kjøpte bilen. satser på at dem blir ok på. God påske:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Jeg skal prøve nå med 19".Så får vi se hvordan det går. Har ikke dem beste veiene her oppe. Nå var det disse Beyern mesh jeg fikk med. Da jeg fikk feil dekk når jeg kjøpte bilen. satser på at dem blir ok på. God påske:-) Blir sikkert kult Post noen bilder da. Riktig god påske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Dårlige iphone bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Laster opp noen bilder, med 19" Beyern MESH felger. 245 fremme og 275 bak. Blev ikke så værst. Laster og opp, noen bilder av interiør og etter polering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 lså bra ut den. Likte interiøret da. Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Da var senking bestilt. Gleder meg stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Slettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå