Gå til innhold

"Effektforsterker" i 99' E38?


Anbefalte innlegg

jeg kjøpte subben her innpå til 2000 eller noe slikt : )

det er ikke integrert forsterker nei, men det medfølger en rockford fosgate forsterker. denne har også ett ekstern potmeter. jeg har tenkt å sette dette i det lille hanskerommet til venstre for rattet, har bare ikke giddet å gjøre det ennå.

er er forresten monteringsanvisning. står hvordan man kobler til på forsterkeren også,

http://www.bavariansoundwerks.com/produ ... _95-01.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satte inn en 4 kanals Pioneer forsterker med 2 kanaler til front og 2 brokoblet til sub. Merka at det var noe mer lyd der :) Dette var i en '01 E39. La subben i reservehjulsbrønn.

Eller var vel AudioArt som monterte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 stk 4-kanalere liggende, en klasse-D Alpine, og en Cadence z4000 som kunne vært brukt til formålet. Er ikke sikker på om jeg gidder og montere sub, men det får man vurdere etter å ha testet med 4stk nye basser og egen forsterker på disse.

Har jo en Earthquake 15" med 2kw monoblokk liggende, men den har en lei tendens til å ta hele bagasjerommet. :lol:

Har forøvrig vært med på å punktere "in the middle of nowhere" med en kamerats bil, for så å finne ut at reservehjulet var erstattet med en bass, så det tør jeg jaggu ikke satse på. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg måtte melde meg inn der og, men jeg kjører såpass mye langkjøring på "øde" steder, at jeg tar ikke sjansen på det.

Når man er inne på temaet må jeg huske og legge tilbake reservehjulet i chevyen. :-k

Du har ikke tilfeldigvis noen erfaringer med små basser? evt. lyst til å anbefale noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...