spruddel Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Sett denne flere ganger jeg og, har vel sett den i Oslo noen ganger, men lurer på om jeg ikke har sett den i Lørenskog området også. Skiller seg ut fra andre 1-ere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Tror jeg har sett denne på Lørenskog også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Åssen styling er dette? Synes den var KUL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine2405 Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Det kan nok stemme ganske godt Bor på lørenskog, men er i Oslo nesten hver dag. Ser en spør hvordan styling det er, vel... Jeg har ikke peeiling! Jeg bare bestilte deler, sjo og hei. Så ble den sånn, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Ligna litt på rieger styling (?) Edit: Er nok kercher styling Det var litt tøft, litt anderledes enn de fleste andre som kjører orginal/m tech styling. http://www.orange-tuning.de/shop/images/3039361KER.jpg' alt='3039361KER.jpg'> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Det kan nok stemme ganske godt Bor på lørenskog, men er i Oslo nesten hver dag. Ser en spør hvordan styling det er, vel... Jeg har ikke peeiling! Jeg bare bestilte deler, sjo og hei. Så ble den sånn, hehe. Må kikke litt mer etter deg når jeg er ute og ruller Alltid litt morsomt med en pimpa 1er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine2405 Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Ligna litt på rieger styling (?) Edit: Er nok kercher styling Det var litt tøft, litt anderledes enn de fleste andre som kjører orginal/m tech styling. http://www.orange-tuning.de/shop/images/3039361KER.jpg' alt='3039361KER.jpg'> Der ja! Den bilen jeg har bestilt etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå