Thomas-320 Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Heisann, det finnes 100 forskjellige måter og feste en mobilholder i bilen! men ikke alle er like "pene" måter og montere disse holderene! Så jeg lurte på om noen kanskje hadde bilde av hvordan dere hadde gjort det i bilene deres! Driver å vurderer og kjøpe meg en bilholder, men vet ikke hvor det er mest praktisk, pent osv, og ha denne holderen! Selv kjører jeg e46, men jeg ser for meg at, dere hviser meg et bilde fra en bmw,. og hvordan dere har montert det. evt, har noen noe sider med festebrakketer til f.eks telefon holdere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 bruk. brodit braket og holder. festes uten bruk av verktøy og det detter ikke ned .du kjøper en braket som tilbasa bil typen og holder til tlf din .bytter du tlf så bare skifter du tlf holdern er en link under her ,dem fører brodit . http://www.mobilshoppen.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 mont braktet i e 46 http://www.mobilshoppen.no/index.php/cP ... 47_166_458 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Jeg kjøpte en iPhone 4-holder fra DealExtreme, med sugekoppfeste. Den er montert rett til høyre for speilet, og den er faktisk ikke så lett å se med mindre man vet den er der. Holderen kostet ca. 7 USD, og har ikke ramlet ned så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Slik hadde jeg det: Ellers synes jeg de små brakettene man klipser over ventilene på dashbordet er greie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Slik hadde jeg mobilen i min forrige bil, er en mobilholder med flere festefunksjoner kjøpt på en Best bensinstasjon for rundt 300,- Hadde uorginal spiller, så limte fast på adapteren for skifte til uorg. spiller. Passet for samsung galaxy lite, iPhone 3g og iPhone 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 liker veldig den dockingen til iphone, men har ikke det lenger da jeg har en, samsung galaxy s2. som dessverre ikke har docking muligheter over usb, noe jeg hater! men de universal holderene var lure løsninger:D bare å klare å finne ut hva jeg liker best da alt er bedre enn å ha den i koppholderen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vingebil411 Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Bruker denne i min E39, Ser veldig OEM ut Så bruker eg prodit sine holdere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Letteste og beste er vel å bare å kjøpe seg en Iphone, og slik dock i askebegeret da Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Sigurd, får kjøpe ny tlf til dama og arve hennes gammle igjen da Ikke lett og velge gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 http://www.mobilshoppen.no/ Passiv holder til min koster 349.- hos mobilshoppen og 151.- hos mytrendphone Begge er samme dingsen fra Brodit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå