Gå til innhold

Mobilholdere i bil

Thomas-320
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann, det finnes 100 forskjellige måter og feste en mobilholder i bilen! men ikke alle er like "pene" måter og montere disse holderene!

Så jeg lurte på om noen kanskje hadde bilde av hvordan dere hadde gjort det i bilene deres!

Driver å vurderer og kjøpe meg en bilholder, men vet ikke hvor det er mest praktisk, pent osv, og ha denne holderen!

Selv kjører jeg e46, men jeg ser for meg at, dere hviser meg et bilde fra en bmw,. og hvordan dere har montert det.

evt, har noen noe sider med festebrakketer til f.eks telefon holdere ? 8):applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en iPhone 4-holder fra DealExtreme, med sugekoppfeste.

Den er montert rett til høyre for speilet, og den er faktisk ikke så lett å se med mindre man vet den er der.

Holderen kostet ca. 7 USD, og har ikke ramlet ned så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik hadde jeg mobilen i min forrige bil, er en mobilholder med flere festefunksjoner kjøpt på en Best bensinstasjon for rundt 300,- Hadde uorginal spiller, så limte fast på adapteren for skifte til uorg. spiller.

vcnjjmqfnr10g17p9zfn.jpg

v9qoy7mr8xrvc8hr0xr5.jpg

Passet for samsung galaxy lite, iPhone 3g og iPhone 4 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker veldig den dockingen til iphone, men har ikke det lenger da jeg har en, samsung galaxy s2. som dessverre ikke har docking muligheter over usb, noe jeg hater!

men de universal holderene var lure løsninger:D bare å klare å finne ut hva jeg liker best da :P alt er bedre enn å ha den i koppholderen:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...