scoot Skrevet August 7, 2012 Forfatter Skrevet August 7, 2012 Som sagt, bare å tråle eBay for riktig bryter
Kristiansan'årn Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 så koble på ny bryter? ikke klipping av ledninger eller noen ting? er det tåkelysbryter eller parklys og kjørelys som må byttes:S leste tråden her, men kom ikke fram til noe fornuftig.. :/
bloppe Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 https://www.koed.no/2.5.asp?kbnummer=10 ... &soegeord= plug and play
Junobruno Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Eventuelt kan du ta bort releet til nærlysene, da vil du få park + grøftelys når du har bryteren på nærlysposisjon
gnilb Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Eller fjerne plasten rundt ledningene til parklysene og plugge de i nærlys kontaktene
Hangmanibal Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Har nesten samme problem, kjøpte nye lykter/angel eyes nå funker ikke parklys og grøftelys men kjørelys og grøftelys funker?? Før kunne jeg velge om jeg ville ha grøftelys og kjørelys på eller grøftelys og parklys! Gi en lyd om DU klarer å fikse det
Hangmanibal Skrevet August 7, 2012 Skrevet August 7, 2012 Bare glem det, du trenger bare å skifte bryter inni bilen, jeg har to brytere og monterte den feile Den som fuker er mit NSW JA
scoot Skrevet August 8, 2012 Forfatter Skrevet August 8, 2012 Bare glem det, du trenger bare å skifte bryter inni bilen, jeg har to brytere og monterte den feile Den som fuker er mit NSW JA Helt korrekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå