Jerlend Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Har hatt tema oppe før, men ikkje fått noe bekrefta svar! Hvordan er de å sette in en bmw business cd spiller, når det har vert en bmw business kasett spiller i bilen før ? Passer pluggene/ ledningen fra harman kardon anlegget rett inn, eller må dette modifiserest`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Om du har ren kasettspiller uten navigasjon skal det bare være å bytte ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Bare huske på pluggskiftet i ca. 2002. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jerlend Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 pluggskifte i ca. 2002 ? hva vil dette si? att det ikkje passer vist jeg kjøper cd spiller fra en 2002 mod ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Venstre = gammel. Høyre = ny type http://www.bimmernav.com/BMW_Sirius_Sat ... rofit.html Bare få sjekket dette selv. For jeg vet det finnes overliggere av E46. Dvs. at modeller som egentlig skal ha den nye pluggen har den gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Januar 25, 2012 Share Skrevet Januar 25, 2012 til info har min E39 fra 2001 den nye pluggen. Det sikreste er sikkert å bare ta ut spilleren din og se hva du har. Det er ikke noe stort problem å gjøre på E39, så sikkert ingen umulighet på e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jerlend Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2012 er de eneste jeg må passe på, disse pluggene om de er runde, eller flate? det kan ikkje ver andre ting som kommer i veien ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Kan jo være mulighet for at du har eller nye spilleren skal har Diversity antenne. Du ser det med at den har en ekstra antenneledning som er tynnere enn den vanlige og har en messingplugg som er vinklet 90 grader. Sitter vel mer mot midten av spilleren den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå