Shorin Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Hei, Noen som vet hva advantage-pakken med kode 7RPA består av. Det gjelder en bmw 5-serie e60 2008 mod. Fant en advantage pakke men den hadde ikke samme kode....??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 saltkjelen her inne veit sikkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 7RP Advantage pakke inkluderer cruisekontrol, alarm, koppholder, skipose og takrails.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Tror det varierer litt. Min er lista med Advantage, men skipose har jeg ikke klart å finne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 På tyske biler inneholder den: - Klimaautomatikk med utvidet omfang - Oppvarmede seter foran - PDC - Justerbart midtarmlene foran - Kjørecomputer Så mulig din bil er importert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Det er forskjell i pakkene om de er solgt i Norge, Tyskland, Nederland osv.. Listen som jeg henviste til er for norsksolgte biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Lista for tyske biler harmonerer meget bra den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shorin Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 Ok...savnet alarmen...men min er importert så det forklarer saken. Takk i alle fall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Det er en god del norsksolgte biler som har alarm, og det har nok denne pakken skyld i. På samme måte er det ikke så vanlig med alarm på tysksolgte biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå