Saltkjelen Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 Jeg endte opp med Vredestein Ultrac Sessanta, men har ikke fått testet de enda, da to av felgene var feil farge. Jeg benyttet meg av Dekk Support som ligger på industrifeltet ved Vedavågen på Karmøy for omlegging, og har ingenting å utsette på de. Dette er en "hobby"-sjappe, så de har ikke normale åpningstider. Han som la om for meg kjørte BMW, og hadde hatt flere andre ganske greie BMW-er. Jeg håper virkelig at du er heldigere enn det vi var med 295/25 ZR20 i samme dekkmerke. Fryktelig sporete og helt forferdelig å kjøre med.. Kom gjerne med tilbakemeldinger når du har fått testet ditt oppsett..
awt Skrevet April 23, 2012 Forfatter Skrevet April 23, 2012 Ikke alltid det lønner seg å handle på nett. Måtte ha et nytt dekk pga punktering. Dette kosta 1000kr inkl frakt fra dekkonline i tillegg til 200 for omlegging. Da må man "stresse" med å hente dekk hos fraktselskapet osv. Lokal forhandler skulle ha 1300 for dekk m/omlegging og nye ventiler/avbalansering av alle hjula (som jeg måtte ha gjort uansett) Det er ikke alltid det lønner seg nei, så det er en fodel å sjekke litt rundt lokalt før en handler. Akkurat i mitt tilfelle har jeg 6-7000 å legge om dekk for, så da begynner det å bli noen kroner.Jeg håper virkelig at du er heldigere enn det vi var med 295/25 ZR20 i samme dekkmerke. Fryktelig sporete og helt forferdelig å kjøre med.. Kom gjerne med tilbakemeldinger når du har fått testet ditt oppsett.. caaatooo her inne hadde samme type dekk på like felger uten nevneverdige problemer, så håper det går greit. Hvis ikke får jeg nok høre det.
Saltkjelen Skrevet April 23, 2012 Skrevet April 23, 2012 caaatooo her inne hadde samme type dekk på like felger uten nevneverdige problemer, så håper det går greit. Hvis ikke får jeg nok høre det. Jeg håper for din skyld at du er heldig. Det er meget mulig at jeg opplevde de som dårlige ettersom jeg hadde forskjellige dekkmerker foran og bak i en periode (hhv. Pirelli P-Zero Nero og Vredenstein Ultrac Sessanta). Bra blir det nok uansett awt og jeg gleder meg til å se resultatet!
awt Skrevet April 23, 2012 Forfatter Skrevet April 23, 2012 Det er godt mulig jeg er uheldig også, man vet jo igrunn aldri. m-blå her inne var jo uheldig med sitt førstevalg av dekk, selv om dette var et "skikkelig" merke. Det er i slike tilfeller det er store ulemper ved å handle billig på nettet, man har ikke helt de samme mulighetene.
xibriz Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Ikke alltid det lønner seg å handle på nett. Måtte ha et nytt dekk pga punktering. Dette kosta 1000kr inkl frakt fra dekkonline i tillegg til 200 for omlegging. Da må man "stresse" med å hente dekk hos fraktselskapet osv. Lokal forhandler skulle ha 1300 for dekk m/omlegging og nye ventiler/avbalansering av alle hjula (som jeg måtte ha gjort uansett) Klart det ikke lønner seg om det haster osv. Jeg har nettopp spart 1500,- på å handle på dekkonline.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå