summitjohnsen Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Beklager! ser nå at det ikke var du soms krev du hadde byttet disse! men en annen kar! men om jeg skjønner deg rett er det dette du mener? å da har jeg en liten symptom til det samme når jeg har stor fart i svingene! vet ikke hvordan det er med deg? Har du byttet svingarmsforingene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Har ikke byttet de nei, har bare skjedd en gang at e gar følt den har fått sleng, i høy fart, men der er en dunkelyd på som kommer ved oppbrems å litt ujevn vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Hørte dere den før dere byttet til coilovers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Nei, men det e jo et år siden den ble montert å lyden kom for en liten stund siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 jeg har ikke lyd, bare sånn at bilen liksom detter ned et hakk når jeg tar svinger i stor fart! å det var før jeg monterte coilovers å ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2013 Da har e snart fått handla meg noe som e tror kan bli rått! Blir henta nå i nærmeste fremtid ! Fortsatt på utkikk etter mellomaksling, girkasse stikkaksling å diff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 Lexuslykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 no e æ spendt! håpe på kompressor eller s50/52 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2013 Lexuslykter? Ta D ei kake no e æ spendt! håpe på kompressor eller s50/52 Vi får sjå i morgen etter jeg har hentet varene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 venter spendt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Hva skjer her a? Handla s50 nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Bring it on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Et snik foto som avsløre hele denne store spenningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Var vell kanskje litt som antatt Husker du snuste på en brukt kompressor for noen uker siden, regner med det er en sammenheng? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå