haybimmsen Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2013 hura! peisan me pressebygg no:) lure på å gjere det samme sjøl.. fin bil! sett dej i ny å ne langs bygatene Ja skal bli nå Jan ikke si å ha sett deg, men det e ikke umulig. Ser mange bimme her i området men e kjenne dessverre veldig få håll oss oppdatert da Klart det Ferdig å montere no? Nei, var å hentet bil i helga, så har ikke fått gjort noe. Satse på å få bestilt noe deler neste uke, venter på skattepengene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Gratulerer med ny bil, så pen ut Blir moro å se videre updates! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Hva gjorde du for å få godkjent bilen med 328-motor? Dyrt å få det godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Hva gjorde du for å få godkjent bilen med 328-motor? Dyrt å få det godkjent? Har ikke gjort det enda Men det som skal til er at du skriver en søknad, som forhåpentligvis blir den godkjent. Så da må du ha med søknaden samt svaret på BT. (Den dagen du skal godkjenne) du må ha delefilmen over delene som MÅ byttes. (BT skriver dette i svaret på søknaden) så må du ha kvitering på delene samt kor de kommer ifra, sann at de ikke er stjelt osv Godkjenninnga koster bare det det koster å ha time på BT. 560 kroner eller lignende Fikk calipterene i posten idag Har også vært å blakke me litt på bilpleieprodukt igjen Så bestilte e me catch tank idag veldig billig på ebay asså. Med magnet kork, skjønna ikke heilt vitsen... Så har e kjøpt nye baklykter, endelig så får e vekk de led greierne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Har du 320 å skal godkjenne til 328 må du vell ha nye bakbremse, skive å calipter? Ny girkasse å diff? e vell stort sett det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Vurdert nye lykter eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Vurdert nye lykter eller? Va rart Ditta du, ligger "tilfeldigvis" i bilen Takke eksos som fikk fortgang i lyktekjøpinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 hvordan er 3m kontra scholl ? fått vekk alt av swirls å rds ? bruker du roterende elller DA-maskin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2013 Heiv på noe lamin-x på ny lyktene ! E har ikke testa den ut enda summit Scholl syns e va bra sist e brukte den. Brukte roterende på s03G å DA på resten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Ikke dumt! Ang magneten på catch-tanken er det vell for å minimere mengden av stålpartikler i oljen Slikt skal vell filteret egentlig fikse, men kjekt med ekstra sikkerhet ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 baklyktn dine så ut som mine bare æ spraya! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2013 Lite som skjer med 328, men det detter stadig inn deler ! Her er det jeg driver med for tiden! En kompis sin som skal få seg en skikkelig detailing ! Liker ræva !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Ikke feil den der! Det jeg tenker nå også, kjøpe inn masse deler så jeg kan skru kontinuerlig istedet for å bare bytte en og en del.. Blir så mye forskjell når alt er montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2013 Kunne ikke sakt det bedre Pedersen ! Kjekt å se delehyllen fylles opp etterkvart å at e nå har en bruksbil så det er ikke noe stress på å få bilen ferdig ! Angående e90ien så tok jeg ei runde mer scholl s03 å medium uber. Kjekt når det blir så mye forskjell ! Dette var kun en runde, gleder meg til i morgen å få ta litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Vært på skikkelig handletur du også ja har fankern meg nesten brukt opp alle feriepenga mine på bilen samt poleringsutstyr Kjøpte meg den gule til 3M extra fine, den var helt rå i forhold til mange andre produkter! brukte scholl til rubbing og 3M sin lakkforsegling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå