Gå til innhold

Hay sin E36 328i

Share

Anbefalte innlegg

hura! peisan me pressebygg no:) lure på å gjere det samme sjøl..:P fin bil! sett dej i ny å ne langs bygatene :P

Ja skal bli nå :D

Jan ikke si å ha sett deg, men det e ikke umulig. Ser mange bimme her i området men e kjenne dessverre veldig få #-o

håll oss oppdatert da :D

Klart det :-)

Ferdig å montere no? ;)

Nei, var å hentet bil i helga, så har ikke fått gjort noe. Satse på å få bestilt noe deler neste uke, venter på skattepengene 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjorde du for å få godkjent bilen med 328-motor? :mrgreen: Dyrt å få det godkjent?

Har ikke gjort det enda :roll:

Men det som skal til er at du skriver en søknad, som forhåpentligvis blir den godkjent.

Så da må du ha med søknaden samt svaret på BT. (Den dagen du skal godkjenne) du må ha delefilmen over delene som MÅ byttes. (BT skriver dette i svaret på søknaden) så må du ha kvitering på delene samt kor de kommer ifra, sann at de ikke er stjelt osv :-)

Godkjenninnga koster bare det det koster å ha time på BT. 560 kroner eller lignende :-)

Fikk calipterene i posten idag :-)

zkaj8cpbcftyfrv985fv.jpg

Har også vært å blakke me litt på bilpleieprodukt igjen :roll:

vzhlvml87xpw8dc1d8ml.jpg

Så bestilte e me catch tank idag veldig billig på ebay asså.

mryrq3l7g85istybn8pn.jpg

Med magnet kork, skjønna ikke heilt vitsen...

g6rv644zmugzocn68chc.jpg

Så har e kjøpt nye baklykter, endelig så får e vekk de led greierne.

zn5uvkfmy96uniawyj2w.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dumt!

Ang magneten på catch-tanken er det vell for å minimere mengden av stålpartikler i oljen :P Slikt skal vell filteret egentlig fikse, men kjekt med ekstra sikkerhet ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Kunne ikke sakt det bedre Pedersen !

Kjekt å se delehyllen fylles opp etterkvart å at e nå har en bruksbil så det er ikke noe stress på å få bilen ferdig !

Angående e90ien så tok jeg ei runde mer scholl s03 å medium uber. Kjekt når det blir så mye forskjell !

Dette var kun en runde, gleder meg til i morgen å få ta litt mer :-)

zhs0nx5nsygiwz7artlx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på skikkelig handletur du også ja :P har fankern meg nesten brukt opp alle feriepenga mine på bilen samt poleringsutstyr :P

Kjøpte meg den gule til 3M extra fine, den var helt rå i forhold til mange andre produkter! brukte scholl til rubbing og 3M sin lakkforsegling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...