OLEZZ Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Det kan man også få på gs sin nettbutikk også, for de som ikke får dette til å virke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes1993 Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 Hvorfor får jeg den bare på fransk?Det språket er ikke min sterke side du kan trykke settings på den blåe linja på sia og bytte språk der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Takk! Super side :): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Av en eller annen grunn så får jeg det bare på Tysk. Har prøvd å bytte språk der hvor man logger inn, men det fungerer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes1993 Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 bytt språk etter du har logget inn og etter du har søkt opp chassir nummer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 bytt språk etter du har logget inn og etter du har søkt opp chassir nummer Ok, takk. Ser siden blir oppdatert "as we speak", så derfor den WebEPC er nede for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Takk! Eneste jeg mangler nå er å oppsøke tyskeren som valgte å være gjerrig å ikke unne seg selv varmeseter. Det merker man nå i 20 minus! Må ta en alvorsprat med han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Takk!Eneste jeg mangler nå er å oppsøke tyskeren som valgte å være gjerrig å ikke unne seg selv varmeseter. Det merker man nå i 20 minus! Må ta en alvorsprat med han! Hehe, der tror jeg ikke du er alene, er litt iriterende at det ikke er el-vinduer i Z3'n, men er jo ikke krise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Det kan man også få på gs sin nettbutikk også, for de som ikke får dette til å virke. Hvordan gjør man dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Logg inn med brukeren din og skriv inn chassinr øverst der. Da kommer utstyrsliste opp i menyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Kjempebra!! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes1993 Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 ser noen lager noe tråder og spør om dette av og til så upper den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Logg inn med brukeren din og skriv inn chassinr øverst der. Da kommer utstyrsliste opp i menyen Dette virket ikke for meg allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Sweet! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Noen moderatore som kan klistre denne?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå