Johannes1993 Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 lagd en film om hvordan man finner Utstyrslisten til din bil. Vetikke helt hvem som fant frem til det, men ikke jeg som fant dette, men tenkte å lage det så alle kan finne ut hvordan man finner sin egen utstyrsliste som bilen ble levert med første gang figgen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Ah! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes1993 Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 Ah! Takk Håpte dette var noe som kunne trenges, var postet noen linker rundt omkring i utstyrsliste trååden, men er på en eller annen side langt tilbake, så tenkte det var enklere vist en DIY var postet her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 kjekk! Ble veldig overrasket da jeg så utsyrslista til e30'en. Clutch, exhaust, engine, radiator, pedals osv! visste jeg ikke.. ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 kjekk! Ble veldig overrasket da jeg så utsyrslista til e30'en. Clutch, exhaust, engine, radiator, pedals osv! visste jeg ikke.. ;p må trykke på options helt oppe da Gjorde akkurat dette selv, tar rundt minuttet og virker som det skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Når jeg legger inn nr på ene bilen jeg har så kommer det opp hvilken bil det er, men får ikke options valget oppe...hva betyr det?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Får ikke opp den options knappen når jeg søker opp en e28 :S Kanskje bilen er for gammal? Eventuelt ikke har ekstrautstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Genialt, takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 BMW begynter ikke å føre utstyrslister før i 82 mener jeg å husker. Så på alt før det, kommer det ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 BMW begynter ikke å føre utstyrslister før i 82 mener jeg å husker. Så på alt før det, kommer det ingenting. Nå søkte jo jeg opp en 84 modell, men men, får så vere.. Uansett genialt å ha tilgang til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Flott! Skal teste etterpå, og må lagre tråden for å finne igjen linken. Virket ikke på ipad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Smart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Subscribed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Hvorfor får jeg den bare på fransk? Det språket er ikke min sterke side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå