Kennethe34 Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 Hei, har en hualingan spiller i E39'n med tomtom gps programvare. Irriterer meg litt over at det ikke er fotoboksvarsling i dette programmet, så lurer på om noen har funnet ett program som har det? Er rimelig sikker på at den programvaren jeg har er den GS selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Jeg har det.. Bestilte min fra england Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Tomtom forum har filer til dette. Skal bare være å legge i samme mappe som kartet ligger i. Kommer opp som POI. Kan dog ikke bekrefte om det er likt på hualingan men er vel verdt et forsøk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Tomtom forum har filer til dette. Skal bare være å legge i samme mappe som kartet ligger i. Kommer opp som POI. Kan dog ikke bekrefte om det er likt på hualingan men er vel verdt et forsøk ? Fotoboksvarsling er lik på alle enheter som kjører Tomtom. filene finner du her, men du må regge deg der: http://tomtom.nystul.no/forum/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå