Steven Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Nice, dette blir kult! Er det Holen lakkering som gjør jobben eller? Vurderer en liten tur dit jeg også
e30 tommis Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 denne bilen blir så rett! sykt pene hjul du har der
E28 Power Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Skrevet Mai 24, 2012 Takker for alle positive kommentarer kjekt det! Gleder meg til og få den ferdig nå! Skal ut til lakkereren idag å kikke litt tenkte jeg,og ja Steven det stemmer at der er Holen Lakkering
Kvasi Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Ser ut til å bli gode greier Nå som din er demontert kan sikkert du svare på noe jeg lurer på, den "biten" bak bakhjulene og under støtfangeren. Er den en del av bakskjermen eller går det å bytte bare den uten for mye ukvemsord?
Kvasi Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 bakplata ? sitter fast i kaross Ikke bakplata men fra bakhjulet og bak til hjørnet. Finner til preface men ikke til touring. Og forresten så er vel alt kaross?
E28 Power Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Skrevet Mai 24, 2012 Ser ut til å bli gode greier Nå som din er demontert kan sikkert du svare på noe jeg lurer på, den "biten" bak bakhjulene og under støtfangeren. Er den en del av bakskjermen eller går det å bytte bare den uten for mye ukvemsord? Hei Kvasi, Dette er ikke "bare til og skru av" nei, må kappes og sveises der ja
E28 Power Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Skrevet Mai 24, 2012 Da er den endelig lakkert Fargen er Daytonaviolet Er fornøyd med lakk jobben. Meg og magne^^ fikk montert det som kunne monteres idag,ligger noe til herding og noe er ikke lakkert Nok snakk, her er noen bilder:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå