Gå til innhold

E46 320CI M3-OPTIKK - SOLGT :,(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var du på vårmønstringen? så ikke bilen din der :/ ahdde beholdt csl-fangern jeg da, men det er meg ;) god jobb du har gjort med carbonfolien! er den så lett å legge bare man bruker varmepistol? det må jeg prøve meg på isåfall!

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takk folkens! :)

Ja, carbon folien er ikke akkurat vanskelig å få bra. Må bare bruke varmepistol og være litt tålmodig, men det er selvfølgelig mere jobb når det gjelder bua ting :\

Nei, dro dessverre ikke dit :\ Kommer på neste treff :)

Sorry Chris så ikke meldingene, tlf min er på rep, også har jeg tenkt å bytte nummer så har vært litt surr.

Men vi ses på neste treff ellerno da vettu :D

Jeg får forresten carbon leppa mi om ca 1 uke, det blir konge! :D

Men den triste nyheten er at jeg må inn på teknisk kontroll.

Var en jævla purk som kjørte rundt meg 2 ganger med en motorsykkel på Tryvann og begynte med alt det pisse sitt.

Må fjerne sotingen på framrutene også må jeg vise felgene min på Vegvesene.

Setter bare på noe drittfelger også setter jeg på felgene og sotingen igjen etter den stygge kontrollen :D

Skrevet

Men nå må jeg virkelig ha tips.

Jeg har tenkt nå idag eller imorra legge på glanssort eller carbon folie på taket.

Syns dere jeg burde gjøre det? blir det tøffere?

Best med glanssort eller carbon? Jeg selv tenker glanssort :)

Skrevet

Hvis du syns de er tøft setter du det på din bil.

Hva andre synes har da absolutt ingenting å si? Det er du som skal være fornøyd med bilen :wink:

Med det sagt så ville jeg helt klart gått for blanksort. Fake karbon er ikke tøft uansett hvor på bilen det er og hvor bra det ser ut.

Skrevet

Sant sant.. men greia er at jeg har ikke sett så mange biler med slikt.. derfor jeg tenkte om noen som syns det ser jævlig bra ut :)

Skrevet
Men nå må jeg virkelig ha tips.

Jeg har tenkt nå idag eller imorra legge på glanssort eller carbon folie på taket.

Syns dere jeg burde gjøre det? blir det tøffere?

Best med glanssort eller carbon? Jeg selv tenker glanssort :)

Glanssort helt klart!!!

Skrevet

Ja, var glanssort jeg tenkte mest på selv også :P

Så det blir bedre med glanssort en det jeg har nå? har ikke noe der :)

Skrevet

Nå har jeg fått glanssort tak. Rakk ikke ta noen bilder idag, men det kommer i løpet av dagen eller imorgen :) Så får vi se hva folka syns. Jeg syns det ble fett :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Idag mistet jeg lappen på vei mot Billigstad, skulle på teknisk kontroll!

Faen så jævlig ass, ble målt i gjennomsnitts fart 121 km\t i 90 sone av utryknings sivilpoliti, de følgte etter meg i 11 minutter.

Er en helt jævlig følelse. Jeg sa til dem at jeg måtte kjøre fort pgv at jeg skulle rekke kontrollen som var klokka 12, Osv osv... ingenting hjalp. Jeg hadde 4 prikker fra før av og fikk 6 idag, da røyk lappen.

OG det som er skjipt er at prøvetiden min er ferdig neste måned!!!! FAEN ASS.

Skrevet

Kjipt det med lappen... Er det sånn enda at man må ta både teoretisk og praktisk prøve på nytt om man mister lappen innenfor prøvetiden?

Skrevet

Uten lappen fra 6 til 12 mnd = teoriprøve

Uten lappen i 12 mnd eller lenger = teoretisk og praktisk prøve

Tror man må ta både teori og praktisk prøve på nytt om man mister den innenfor prøvetiden.

Oops.. Du har nok rett. Jeg klarte ikke å lese at det var innenfor prøvetiden han lurte på :P

Til trådstarter:

Kjipt at du mista den.. Jeg ble stoppa på Billingstad sist mandag jeg også. Fikk tildelt 3 prikker og en sur bot.

Det var også sivilsnut med gj.snittsmåling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...