Cbrooen Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Takk for mye bra tilbakemeldinger, alltid gøy og få mye positiv feedback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Blir aldri overrasket når du handler ny bil:) strøkent:) klar for tur jeg:) Legg ut flere bilder som du har tatt selv innvendig osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2012 Blir aldri overrasket når du handler ny bil:) strøkent:) klar for tur jeg:)Legg ut flere bilder som du har tatt selv innvendig osv Hehe godt å høre kommer flere bilder mm snart Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Endelig går det mot bedre tider, nemmelig sommer! Sikkert ikke bare jeg som kribler etter å finne fram kjøretøy fra dvalen sin! Her er noen nye bilder av bilen Tatt i garasjen så ikke de beste bilder, men er da noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Dette så lekkert ut! kommer gjerne innom og inspiserer litt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Bøyer meg i støvet, for en bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bedmund Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 åhhh kor gromt!! nydelig 7er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Grattis.Sjeldent å se slikt på veien.Grom bil ! Sist måned traff jeg en E32 B11(3.5l)rett ved grensen i Sverige,holdt på å kjøre av veien I motsetning til din blir det miksmastermotor.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Denne må du stelle pent med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 hva er det løse dekslet i midtkonsollen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Så ut som c-stolpedekselet? Eller kanskje siden av midtkonsollen helt fremme ved beina? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 hva er det løse dekslet i midtkonsollen?[/quRullgardinen i bakruta ville ikke rulle opp, så derfor ble det demontert c-stolpe deksler for å komme til. Og nå er det i orden igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Ahaa... nice... Husker han jeg kjøpte min E32 fra også var på utkikk etter en e32 alpina..vet ikke om han fikk kjøpt seg en slik..hmm... Men som sagt...MØT OPP PÅ VÅRTREFFET!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Ahaa... nice... Husker han jeg kjøpte min E32 fra også var på utkikk etter en e32 alpina..vet ikke om han fikk kjøpt seg en slik..hmm...Men som sagt...MØT OPP PÅ VÅRTREFFET!!! Ja en nok noen her av e32, men flest b11 3,5. Vet det er 3stk B12 5,0 Yes ses på vårtreff, håpe på bra oppmøte. Med mye gøy og se på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Herregud for en bil... Jeg går og legger meg tror jeg, i fosterstilling mens jeg napper meg rolig i løken og gråter litt... En dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå