tonyku Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Blei ikke så værst Diffusorn trengte litt modifisering. Fikk den på plass til slutt Skal kjøpe meg dobbel stuss så den fyller hele den tomme åpninga Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Bilen min blei kjendis for en dag da jeg hjalp til med kjettingpålegging i Tromsø Kilde: http://www.nordlys.no/nyheter/article5938922.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Sånn sto bilen imorrest når jeg skulle på kjøring Det kom nærmere 40 cm snø inatt Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Har dala skikkelig ned med snø di siste dagene. Var vist skikkelig kaos ifølge den artikkelen der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Har dala skikkelig ned med snø di siste dagene.Var vist skikkelig kaos ifølge den artikkelen der da Det kommer mer Sjekka værmeldinga istad. Lover bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Hvor kjøper du precut laminx? Begynner og se bra ut detta, hadde tuning art på min vento, og dem funker knall til den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Hvor kjøper du precut laminx? Begynner og se bra ut detta, hadde tuning art på min vento, og dem funker knall til den prisen Precut kjøpte jeg direkte fra Lamin-X.com Ja dem var jo utrolig billige. Og TUV gokjente var dem og. Montering skjer til helga og 4-hjulskontroll på tirsdag Mangler bare noen sommerfelger nå Skal også begynne med det lille sub prosjektet mitt. Blir 1 eller 2 10" bak i bagasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Da har man vært på etterkontroll og 4-hjulskontroll. Monterte coilovere, nye tårnlager og endeledd indre og ytre begge sider igår. Resultatet blei som følger: Yepp. Dem er montert opp ned. Har snudd dem nå Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Det var vell kansje greit å bytte fjærer bak Knekkt 1.5 runder på begge sidene. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2012 Blei tom for bremser idag Slange som sprakk. Fikk byttet og luftet godt. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Her har det skjedd ting ja. Ser bra ut. Trenger bedre bilder av stance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffos90 Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Jaggu hadde filmen fra Lamin-X kommet idag. Da blir det pjusk i garasjen Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Pen bil du har! Kor kjøpte du de ferdig klipte lamin-x filmene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Jaggu hadde filmen fra Lamin-X kommet idag. Da blir det pjusk i garasjen Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Pen bil du har! Kor kjøpte du de ferdig klipte lamin-x filmene? Står jo rett under hvor han kjøpte filmen Noen tilbakemeldinger fra komfort med tuningart da? har ett sett liggende skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Her har det skjedd ting ja. Ser bra ut. Trenger bedre bilder av stance Hehe takk Noen stance bilder ja....Kan vi ikke vente til "litt større felger tid" ? Pen bil du har! Kor kjøpte du de ferdig klipte lamin-x filmene? Takk Stemmer det, kjøpte dem fra Lamin-X.com. Noen tilbakemeldinger fra komfort med tuningart da? har ett sett liggende skjønner du Tja, hva skal jeg si. Bilen blei jo en del stivere, men ikke hopp å sprett stiv. Jeg har sittet på/kjørt mange forskjellige biler med dyrere coilovere der det rett å slett har vært ubehagelig å kjøre. Så jeg er nok positivt overrasket når det gjelder disse fra Tuning Art. Nå har jeg jo montert fjærene bak feil (opp ned) men tror ikke det har noen betydning. Skal snu dem en vakker dag sommerfelgene kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Noen nye bilder. Enda vinter her oppe Bilvask og polering har derfor vært fraværende Den gode nyheten er at jeg har fått tilbake motivasjonen til å starte opp igjenn Prosjekt E34. Bilder og sånt av den kommer i den gamle E34 tråden min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg