Gå til innhold

Sonora metallic 1 Serie E87 2006 Mye utstyr++ Luftes for eventuelt salg!


 Share

Anbefalte innlegg

Åja hvor mye har du senka a?

Min subber bare bak da og absolutt ingenting foran med 235 og innpress et37 begge steder :)

Men subber ikke i hjulbuene da, subber såvidt litt oppi plastikken..

Men går seg vel til så gidder ikke gjøre noe med det, men hadde vært gøy å senke, men lite praktisk her hvor jeg bor desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha det trur jeg på :P

Så ingen annen mulighet enn å ta av fronten jeg.. litt stress men gikk jo greit.

Blei tøft synes jeg å :D Ja blei ikke så ulikt originalt, det var jo det jeg ville å :) Deilig å endelig ha angel eyes! :)

Så nå blir det xenon også, så blir det bra!

Men driver å monterer Pioneer spiller i bilen, men må koble en ledning til tenningsledning i sikringsboksen så den skrur seg av og på med tenningen, men kan noen forklare meg hva tenningssikringen er på det teite sikringsdiagrammet?? Er jo bare symboler...

haha

29600d1295739892-2006-330i-fuse-diagram-fuse-box-diagram-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ta strøm fra originalspilleren.

Å hvilken er det?? :)

Er 5 ledninger samlet på ene siden.

Er en svart som er jord

Er en gul som har 12v hele tiden

Er en blå som ikke har noe strøm.

Er en organge som har 0,02 volt når tenning er av og 0,07 når tenning er på..

og er en Rød som ikke har noe strøm..

Og ut ifra pioneer spilleren er det en gul og en rød som trenger strøm..

Kobler jeg både gul og rød fra spilleren inn på den gule fra orginal anlegget så starter den, men da står den jo alltid på..

Så hvis jeg kobler gul til gul som er logisk, hva skal da rød kobles inn på? (Siden rød fra original ledningene ikke har noe strøm..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ta strøm fra originalspilleren.

Å hvilken er det?? :)

Er 5 ledninger samlet på ene siden.

Er en svart som er jord

Er en gul som har 12v hele tiden

Er en blå som ikke har noe strøm.

Er en organge som har 0,02 volt når tenning er av og 0,07 når tenning er på..

og er en Rød som ikke har noe strøm..

Og ut ifra pioneer spilleren er det en gul og en rød som trenger strøm..

Kobler jeg både gul og rød fra spilleren inn på den gule fra orginal anlegget så starter den, men da står den jo alltid på..

Så hvis jeg kobler gul til gul som er logisk, hva skal da rød kobles inn på? (Siden rød fra original ledningene ikke har noe strøm..)

Orginalspilleren har jo på sett og vis alltid strøm (trykk på på-knappen, uansett tenning eller ei, så starter den).

Jeg ville ha prøvd å kobla det så likt som orginalt, at spilleren slås av når man låser bilen, men ellers alltid er strøm på.

Hvilke ledninger du må bruke, aner jeg ikke.

Ville ha ringt Bilradio Spesialisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orginalspilleren har jo på sett og vis alltid strøm (trykk på på-knappen, uansett tenning eller ei, så starter den).

Jeg ville ha prøvd å kobla det så likt som orginalt, at spilleren slås av når man låser bilen, men ellers alltid er strøm på.

Hvilke ledninger du må bruke, aner jeg ikke.

Ville ha ringt Bilradio Spesialisten.

Ja er det jeg vil også, ha det så orginalt som mulig :)

Men hvis jeg kun koblet adapterne sammen og så i pioneer spilleren så ville den ikke skru seg på..

Fordi det ikke er noe strøm på den røde ledningen, som egentlig er veldig rart..

Så får å få den i det hele tatt til å skru seg på så måtte jeg koble den røde ledingen ut ifra Pioneer spilleren innpå sammen med de gule slik at den fikk strøm, og da startet den helt fint :)

Men er det sånn i 1 serien at i det man låser bilen så kutter den strømmen til orginal spilleren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det sånn i 1 serien at i det man låser bilen så kutter den strømmen til orginal spilleren?

Ja, jeg går somregel alltid fra bilen med anlegget på, men så snart jeg låser den så skrur den av alt.

Jeg skal ikke si sikkert at det er standard, men det er i allefall slik med Keyless Go-løsnigen på min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, håper det er sånn på min å! :)

Men tror kanskje det kan være iso adapteren min som er problemet..

Passer fint men hørt det er forskjellige så kanskje den er feil?

Men rart det ikke er noe strøm på den røde ledingene ut i fra original ledningene i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei fått målt og sjekka litt i dag...

Og bilen min skrur ikke av strømmen når jeg låser den..

Det er 2 ledninger ut ifra Pioneer spilleren som jeg trenger for at den skal starte..

GUL 12v permanent +

Den gule går riktig og er koblet sammen med den rød/grønne ledningen som vist på bildet under som er 12v+ hele tiden.

og så trenger jeg

RØD 12v switched +

Det er ingen 12v switched + i original kontakten.. så derfor må jeg koble denne et annet sted, men hvor???

Hvis jeg kobler denne også inn på 12v permanent så står den jo på hele tiden og det er feil..

Så jeg trenger altså et sted å koble denne så den får strøm når tenningen er på og ikke noe strøm når tenningen er av.

Noen som veit hvor jeg finner 12v switched + ???

kyo2etrop5jpw895e82o.jpg

2tk82gmo1d27n62y7w1j.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...