bjorneoen Skrevet Mai 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2013 Nydelig farge på denne 1 serien. Håper du spanderer på den m-sport fangere. Det fortjener den. Tusen takk! Ja det har jeg veldig lyst til, og tror det hadde kledd bilen meget godt! Har sett en eneste bil som hadde lik farge som meg som jeg møtte langs veien pluss et par stykker på finn, men har aldri sett denne fargen med m-fangere, så hadde vært gøy å fått til det. Er på utkikk, så om noen vet om noen m-fangere til bilen min som ikke er altfor dyre, så si ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 11, 2013 Share Skrevet Mai 11, 2013 Eller denne i carbon. Original BMW Performance... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Da blir det mest sannsynlig M-Sport fangere på bilen!!! :D Frontfanger hentes i dag, og får kanskje kjøpt bakfanger i løpet av uka også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Hyggelig å høre. Denne kommer til å bli nydelig med m sport fangere og den fargen. Aldri sett den fargen før faktisk. Den er sjelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Så bra å høre! Tror det blir veldig bra jeg også! Har søkt rundt på nettet men aldri sett en 1 serie i sonora metallic med m-fangere så da blir den jo litt unik å! Ja, tror fargen er ganske sjelden, ikke mange av de tror jeg! Har sett denne fargen på en 1 serie en eneste gang, den møtte jeg faktisk langs veien på vei hjem, og den var skremmende lik min med lik farge, like felger, svart grill og like ettermonterte lykter hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanvik Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Pen 1'er du har fått til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Pen 1'er du har fått til Tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet August 23, 2013 Forfatter Share Skrevet August 23, 2013 Jeg kjører med 235/35/19 felger med innpress et37 som går ganske kant i kant med bilen! Har lyst til å få den litt lavere! Noen som vet om det vil gå med eibach pro kit fjærer som senker 30mm forann og 25mm bak? Vil det bli bra? Vil det subbe eller vil det gå bra?? Subber ikke når jeg kjører vanlig nå, men om jeg har et par i bilen, så subber det bare høyre bak om jeg kjører i djupe dumper med litt fart, men ellers ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 eg har 225/245 dekk med 3serie innpress. kjører med eibach pro kit 30/20 og det subber ikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet August 24, 2013 Forfatter Share Skrevet August 24, 2013 eg har 225/245 dekk med 3serie innpress. kjører med eibach pro kit 30/20 og det subber ikk Hvor mye klaring har du til hjulet bak da? 19" du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet August 25, 2013 Share Skrevet August 25, 2013 for mye klaring:< har nok par-tre cm å gå på. er 19" ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet August 25, 2013 Forfatter Share Skrevet August 25, 2013 Åjaa okei, da bør det jo gå!! Tatt en del bilder i dag! Tror dere det går?? Ser jo ut som det går, da bak dekket haller jo litt innover og det går jo innenfor skjermen! Forann: Bak: Føler jeg ikke kunne hatt så mye breiere felger eller dekk forann! Ser ut som det er trangt nok allerede mellom felgen og demperen! Hva tror dere?? Går vel med 25mm senk bak her og 30mm forann?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Ingen problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Har klunka foran på høyresiden i lengre tid og fant ut at det var lenkearmen som var utslitt! Byttet denne i dag og klunkingen forsvant! Kikket på den gamle lenkearmen, føler det var på tide at den ble skifta ut, den var jo helt bøyd!! Skal det ikke veldig mye til å bøye en lenkearm så mye?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 kul denna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå