Gå til innhold

Sonora metallic 1 Serie E87 2006 Mye utstyr++ Luftes for eventuelt salg!


 Share

Anbefalte innlegg

Har lagt dem ut på den nye kjøp/salg her på bimmers. Link;

 

 

http://bimmers.no/classifieds/item/106-org-bmw-performance-carbon-splittere-til-1-serie-m-tech/

Hadde nok blitt veldig kult tror jeg! Men blir nok litt for dyrt for meg desverre!

3000kr er jo mere enn jeg ga for begge fangerne tilsammen inkludert lakkering! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha spart så mye penger på fangere, da burde du jo ha råd til ekte original carbon fra BMW :-) Tenk på meg som har splitterene og fra før har kjøpt frontspoiler, baklukespoiler og interiørlist i carbon fra BMW. :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha spart så mye penger på fangere, da burde du jo ha råd til ekte original carbon fra BMW :smile: Tenk på meg som har splitterene og fra før har kjøpt frontspoiler, baklukespoiler og interiørlist i carbon fra BMW. :smile:

Haha joda du sier no der! :)

Men så er jo ekte original carbon fra bmw også vanvittig dyrt å da! carbon diffuser til m-fangeren koster jo liksom 20 tusen ny på gs, det er jo helt latterlig! 

Nei fattig student og BMW fungerer dårlig sammen, blir nok ikke carbon splittere med det første hvertfall! :)

 

hehe ja noen som har penger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var M-fangerene endelig på!!

Blei veldig bra syns jeg :D

Veldig nice! Grattis! :D

Siden du er så på hugget med modding så ville jeg fullført "darkline-temaet" med mørke sideblinklys og sorte speilkåper.

I tillegg ville jeg Photoshop'et inn sort farge i forsenkningene rundt grøftelysa for å sjekke ut hvordan dét vil se ut. Lurer på om det vil få fanger'n til å se mer ut som coupé/cabrio M, eller også som Performance-fanger'n. Ikke helt OEM-modding, men ikke så langt unna. En slik mod kan jo gjøres med folie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...