Gå til innhold

Sonora metallic 1 Serie E87 2006 Mye utstyr++ Luftes for eventuelt salg!


 Share

Anbefalte innlegg

Oioi, det blir rått! :D så bilde av at du holdt dem på, tror det blir stilig :)

hehe ingen frue som kan sette ned foten i mitt tilfelle så er nok grønt lys for min del! :)

Men tror du det blir noe bra? Alu ser jo forsåvidt ikke så ille ut da, men er jo litt tøft med karbon :)

Er vel best å ta av lister og slikt, da det er mye bedre og lettere å montere filmen når delen ikke sitter montert i bilen regner jeg med :)

Så veldig hvite og sterke ut på bildene dine ja, prøver xenon først og ser ann litt hvordan det blir :)

Veit du om denna karbonfilmen som de selger på biltema er den samme som 3m sin?

Er så mye lettere å kjøpe der isteden for på ebay :)

http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-t ... -3D-33525/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke til filmen til Biltema, men det er jo bare til å svinge innom de og spørre om å få se og ta på den.

Ser ikke for meg at de har egen fabrikk til å printe vinylfilm, så er vel gjerne ikke helt utenkelig at den kommer fra 3M (99% av det som selges på eBay stammer i allefall derfra).

Karbonlister blir nok dritbra, i hvertfall hvis du i tillegg har sort/mørkt interiør.

Ja, ville ha tatt av listene, slik at du får filmen rundt og på baksiden.. Ville også ha brukt herder på baksiden, slik at kantene ikke slipper.. Men det der finner du ut av ved å se litt klipp på YouTube ;-)

Hadde jeg vært deg, ville jeg forsøkt de halogen-pærene til GS Bildeler i førsteomgang.

Å legge opp til HID er mye mer styr, i tillegg til at det blir å kødde med elektronikken.

Jeg har i allefall hatt nok dårlige opplevelser med feilende elektronikk i lyktene på min bil, pga. fukt.

Og til 3500,- stk for lysmodulene til disse bilene, så kan du risikere at det blir grusomt dyre HID-kit :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir som sagt på side 1 enten

Disse lyktene som ser mest orginale ut:

BM41L24S.jpg

Får di imorra

Finner ikke noe bilde med noen bilder med de øverste lyktene montert, men de er ganske like som orginal pre facelift xenon lyktene tror jeg :)

HVEM bør jeg velge av disse to lyktene??

Hadde vært supert med noen råd! Heller mest mot de nummer 2, vil det blir bra tror dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir som sagt på side 1 enten

Disse lyktene som ser mest orginale ut:

BM41L24S.jpg

Får di imorra

Finner ikke noe bilde med noen bilder med de øverste lyktene montert, men de er ganske like som orginal pre facelift xenon lyktene tror jeg :)

HVEM bør jeg velge av disse to lyktene??

Hadde vært supert med noen råd! Heller mest mot de nummer 2, vil det blir bra tror dere? :)

De jeg bør velge?? :)

Ser du siterte meg men kan ikke huske at jeg sa noe om at jeg får dem i morra :P

Får du disse i morra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja hehe :P

Blir tøft! Kjøpte fra ebay?? Hva ble prisen? :)

Vil gjerne se bilde! :D

Noen som forresten har litt peiling på om det er noen gjennomgang fra motorrommet til inni kupéen??

Har kjøpt og montert defa motorvarmer og mangler bare å få montert denna kupévifta men finner ingen gjennomgang, og vil helst slippe å borre :(

Har ikke leita kjempenøye, men hadde vært supert hvis noen kunne hjelpa meg litt med å finne ett hull eller passasje gjennom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil og meget fin farge. Men siden du liker karbon, hvorfor har du ikke handlet deg karbongrill i stedet for svart? Og for guds skyld. IKKE bruk den fake karbonfilmen. Noen synes den ser veldig bra ut, men eg synes den ser forferdelig ut. Kan se på mils avstand at det er fake og då mister det litt av poenget. Mye finere å ha interiøret slik du har det. Bilen kommer til å bli bra med litt senk og mørke felger. Såg bra ut det photoshoppa bilde(bortsett fra de mørke hovedlyktene.

Karbon interiør:

http://www.ebay.com/itm/CARBON-FIBER-BM ... 43a9d991a7

Karbon grill:

http://www.ebay.com/itm/BMW-1-SERIES-E8 ... 1e5fc8c926

Øyelokk i karbon:

http://www.ebay.com/itm/Carbon-fiber-He ... 3a6ff5029d

Koster jo litt, men ser så utrolig mye bedre ut med ekte karbon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil og meget fin farge. Men siden du liker karbon, hvorfor har du ikke handlet deg karbongrill i stedet for svart? Og for guds skyld. IKKE bruk den fake karbonfilmen. Noen synes den ser veldig bra ut, men eg synes den ser forferdelig ut. Kan se på mils avstand at det er fake og då mister det litt av poenget. Mye finere å ha interiøret slik du har det. Bilen kommer til å bli bra med litt senk og mørke felger. Såg bra ut det photoshoppa bilde(bortsett fra de mørke hovedlyktene.

Karbon interiør:

http://www.ebay.com/itm/CARBON-FIBER-BM ... 43a9d991a7

Karbon grill:

http://www.ebay.com/itm/BMW-1-SERIES-E8 ... 1e5fc8c926

Øyelokk i karbon:

http://www.ebay.com/itm/Carbon-fiber-He ... 3a6ff5029d

Koster jo litt, men ser så utrolig mye bedre ut med ekte karbon.

Takk! :) Ja tror den har potensiale til å bli tøff! :P

Syns egentlig interiøret nå er ganske fint jeg å, bare hadde vært kult å sett hvordan det ble med karbon look :)

Hadde litt karbon på dashbordet på min forrige bil og det syntes jeg ble ganske bra men tror kanskje jeg lar være og heller lar det være sånn det er nå. Synes karbon er litt kult, men er ikke sånn at jeg må ha det liksom, synes svart er fint det å og synes svart grill gjør seg bedre enn karbon grill, karbon kan passe til interiør men synes svart passer best utenpå bilen :)

Blir nok litt i dyreste laget for min del å kjøpe ektre karbon trim :/ Så blir nok enten sånn karbonfilm 3m eller ingenting :)

Ja syntes heller ikke de mørke lyktene var så fine på bilde, men var bare noen som redigerte det slik, blir nok heller de DEPO lyktene, syntes de så mest mulig orginale ut og hadde projector i nærlysa og angel eyes, tror det blir tøft :D

lykter kjøpte jeg på http://www.mstyle.co.uk, di har mye bra til 1 serie. og finner du en vare billigare en plass så matcher di prisen

Takk, skal sjekke litt her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det blitt xenon i tåkelysa! :)

Veldig fornøyd med resultatet sålangt! Kjøpte 4300k, synes disse er såpass blå at jeg hadde heller trodd det var 6000k jeg fikk men men det lyser bra hvertfall.

Trodde ikke 1 seriens sjekket tåkelysene jeg så trodde xenon skulle gå smertefritt, men etter ett par minutter fikk jeg feilmelding og lysene slukket :(

Men fant ut at vi hadde noen "warning canceler" kontakter som kobles imellom pærekontakten og ballasten.

Etter jeg monterte dem så har lysene fungert perfekt! :)

Kommer en feilmelding innimellom men den går vekk med en gang, så ikke noe jeg bryr meg om da det lysene fungerer _=

401185_3404089460614_1221193459_3535598_394026060_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil i en flott farge. Litt nysgjerrig på motoren din. Hvordan vil du beskrive den? Greit med moment på lavere turtall, eller må den tynes om du skal kjapt ut på motorveien? Har kjørt en slik 118d og syns den gikk veldig greit. Har du kjørt en slik og hvordan vil du sammenligne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :)

Min tidligere bil var en Chrysler Neon 2.0 med 150-160hk som var veldig lett og gikk ganske greit så den er jo ikke like sprek som den, men synes den går bra til å være en 1.6 bensin.

Føler momentet er ganske greit og kommer fint opp i fart uten noe nevneverdig tyning, og forbikjøring har ikke vært noe problem sålangt hvertfall. Merker at akselerasjonen kommer raskt og man merker akselerasjonen best i starten men så fader den litt ut hvis du skjønner så man kjenner ikke så godt at man gir på utover i turtallet. Girer vanligvis ned i fjerde når jeg kjører forbi men det gjør jeg mest for morroskyld, femtegir holder fint til forbikjøring det å.

Da jeg hentet bilen i Kristiansand var det jo fartsgrenser på 110 og bilen klarte seg meget fint med lavt støynivå og fint forbruk :) Har jo sekstrinns girkassa som jeg tror hjelper ganske mye, tror et ekstra gir er akkurat det denne motoren trenger, så med det ekstra giret holder den i massevis for meg :) Var akkurat kommet nysnø her om dagen og da fikk jeg til hjulspinn da jeg lå i femte gir og kjørte i 50km, så virker som den har litt krefter på alle gir :)

Har dessverre ikke prøvd noen andre 1 serier så har ikke mye å sammenligne mot desverre :/

Men broren min hadde en 316i e46 1.9 før, og synes denna går like bra om ikke bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...