bjorneoen Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Blir godt å få fjerna den eneste chromen som er på bilen, så håper det blir tøft jeg å! Nei var vel kanskje ikke 110 nei Var vel heller 100 når jeg tenker meg om ja men bilen klarte seg fint i 110 og høyere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 SE DER JA Passet jo PERFEKT ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Det blei rått! Gjør seg med angel eyes ja! Planer om å montere xenon eller? Det blir nok kjøp på meg å etterhvert da ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Har bestillt white led pærer, å fått kjøpt superehite pærer til grøftelysa:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Høres bra ut! Ble skikkelig kult med svart grill, og svarte lykter på hvit bil! Du får legge ut et bilde når de er montert da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Da har jeg fått gjort litt til på bilen! Har montert svart grill Ville helst hatt de performance nyrene, men de er såpass dyre :/ Men synes dissa å blei kule, hva syns dere? Montert ///M dørlister rundt hele Og fått montert ny midtkonsoll med etterlengta koppholdere Vært et stort savn og var godt å endelig få det på plass! Før Etter Syns det blei bra med xenon jeg, ingen som har blinka sålangt heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Dumt du ikke kjøpte med armlene over koppholderne. Trodde det var originalt eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 Fin bil;) må følge med her;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Dumt du ikke kjøpte med armlene over koppholderne. Trodde det var originalt eg. Har finni ut at de fleste som har koppholdere også har midtarmlene, men de som ikke har koppholderne orginalt, har ikke noe midtarmlene heller. Utifra bilene på Finn så virka det som det var ca halvparten omtrent som hadde koppholderne og halvparten uten.. Syns det er helt idiotisk at ikke alle har det, er jo et must, hvertfall for meg Grunnen til at jeg ikke kjøpte med midtarmlene, var at BMW skulle ha 4000 ekstra i tillegg til 1800kr for midtkonsollen Var heldig å få tak i midtkonsollen i Sverige for 1300kr. Fin bil;) må følge med her;) Takk det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 hmm i min forrige e46 så hadde eg midtarmlene men ikk koppholdere, men på gs så fekk eg kjøpt koppholder addapter til å sette i/bytte i midtkonsollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 hmm i min forrige e46 så hadde eg midtarmlene men ikk koppholdere, men på gs så fekk eg kjøpt koppholder addapter til å sette i/bytte i midtkonsollen Åja, forandrer seg sikkert litt oppover i modellene Broren min hadde også en e46 og han byttet ut en innsats i konsollen med koppholder han å. Sjekket ut om dette var mulig på E87, men desverre :/ Hele midtkonsollen måtte byttes Skulle gjerne hatt midtarmlene, men for 4000kr klarer jeg å stå over Kanskje jeg kan finne noe brukt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 midtarmlene>koppholder...kan heller kjøpe deg flasker:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 haha kakao på statoil vettu, blir litt vanskelig med flasker da, koppholdere må man ha! Men klarte å finne brukt midtarmlene til 1200 kr nå, så da blir det kanskje begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 ebay da? di har vel kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå