ØyvindB Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Da har jeg fått gjort litt til på bilen!Har montert svart grill Ville helst hatt de performance nyrene, men de er såpass dyre :/ Men synes dissa å blei kule, hva syns dere? Jeg synes det ser ut som den har svarte tenner. Jeg er litt skeptiske til sort grill generelt, er dette en original del? må innrømme at jeg ikke har satt meg veldig inn i de forskjellige nyrene på markedet, men er dette originale? Jeg trodde enserien hadde grill som var lik rundt hele kanten. Dette er vel performance nyrene? Skal jeg bytte så tror jeg det må bli 130i grillen i krom. Bruker du tåkelysene som kjørelys om kvelden? gjør ikke spredningen dem helt ubrukelige selv med kraftigere pærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Grillen min er ikke orginal del nei Ville helst ha de performance nyrene som er svarte og like rundt hele kanten men kosta så mye, så kjøpte heller de andre på ebay Syns de blei litt kule, selv om jeg helst skulle ønske at de var like rundt kanten som er orginalt på 1 serien Er ikke så fan av chrome selv og derfor jeg bytta til svart og spesielt da grillen var det eneste stedet jeg hadde chrome så følte jeg det passa og fjerne det og heller kjørte svart stil rundt hele Bruker park og tåkelysa bare som lys når jeg kjører rundt i sentrum og slikt om kvelden. Kjører jeg på veien om kvelden bruker jeg nærlysa sammen med tåkelysa selv om det ikke er helt lovlig Fungerer helt fint med bare tåkelysa som kjørelys pågrunn av xenon pæra, lyser utrolig bra og spredningen virker grei! Så holder egentlig, men nærlysa lyser litt bedre så føler det er tryggere med de på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 (endret) Fjernet Endret Oktober 23, 2015 av bjorneoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 ååå det er kjedelig:( men godt han vil ordne opp for seg da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Kjedelige greier. Får håpe de klarer å treffe skikkelig med fargen da og at jobben blir skikkelig gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Jaa var sykt kjipe greier så kjipt når det er en kompis man kjenner godt også, men men gjort er gjort.. Kanskje greit det var en kompis også, ellers kunne jeg vel risikert å måtte betalt alt sjæl.. Nå blire hvertfall ordna opp i så vi kan få saken ut av verden! Som han selv sa: "må jo ordne opp, når en er så dum så!!xD" Ja får håpe de får det til bra! Tror dem er flinke så får satse på at de gjør en grundig jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Har sitte å sjekka litt rundt på ebay, og har funnet noe som hadde vært litt kult å montert! Har jo bare den vanlige business spilleren, men hadde vært kult å bytta den i en 2-din spiller Fins jo kit som er laga for at det skal være mulig nettopp for E87, 1 serien Hvor tøft hadde ikke det vært? Da får jeg jo både navigasjon, dvd, mulighet for forsterker og ryggekamera å greier! Eneste problemet er at når jeg da flytter klimakontrollen ett hakk ned, så må jeg finne et nytt sted til varme sette knappene Da kan jeg enten kjøpe denna automatiske klimakontrollen med innebygde setevarmer knapper eller så kan jeg kjøpe detta kittet for å flytte dem ned i askebegeret, men veit ikke om det vil passe på min da jeg har 12v uttak der :/ Hva tror dere om detta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Var heller ikke sånn kjempefornøyd med de svarte nyrene jeg satt på! :/ Syns de hadde litt for brei kant øverst og den fikk litt mer e90 look enn jeg ville, så da blei det å bestille noen ny svarte nyrer Denne gangen som er like som orginale 1 serie nyrer, men svarte! Det tror jeg blir kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Alltid ålreit med oppgraderinger av bilens multimedia-funksjoner! Tror også bilen blir stilig med den nye grillen, så post bilder så fort den er på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Da var ny grill montert! Blei mye bedre enn den første jeg monterte Fikk også bilen igjen på fredag ferdig lakkert blei et veldig bra resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 MYE bedre!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Bra dere er enige! Føler det gjorde fronte litt mer sint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Da var sommerfelger til bilen kjøpt inn å! Blei 18 tommere GS Evolution 1 felger, med 235/40/18 dekk Håper og tror de vil kle bilen godt! Med gullbolter, nagler og senterkopper i bilens farge og svart som matcher lister og grill Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Det blir garantert suksess!!!!! Gleder meg til å se bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå