Gå til innhold

Sonora metallic 1 Serie E87 2006 Mye utstyr++ Luftes for eventuelt salg!


 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått gjort litt til på bilen!

Har montert svart grill :)

Ville helst hatt de performance nyrene, men de er såpass dyre :/

Men synes dissa å blei kule, hva syns dere?

img8334sq.jpg

Jeg synes det ser ut som den har svarte tenner.

Jeg er litt skeptiske til sort grill generelt, er dette en original del? må innrømme at jeg ikke har satt meg veldig inn i de forskjellige nyrene på markedet, men er dette originale?

Jeg trodde enserien hadde grill som var lik rundt hele kanten.

Dette er vel performance nyrene?

bmw-performance-black-kidney-grille-left-for-1-series.jpg

Skal jeg bytte så tror jeg det må bli 130i grillen i krom.

kidney09.jpg

2012-BMW-1-Series-2.jpg

Bruker du tåkelysene som kjørelys om kvelden? gjør ikke spredningen dem helt ubrukelige selv med kraftigere pærer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grillen min er ikke orginal del nei :) Ville helst ha de performance nyrene som er svarte og like rundt hele kanten men kosta så mye, så kjøpte heller de andre på ebay :)

Syns de blei litt kule, selv om jeg helst skulle ønske at de var like rundt kanten som er orginalt på 1 serien ;)

Er ikke så fan av chrome selv og derfor jeg bytta til svart og spesielt da grillen var det eneste stedet jeg hadde chrome så følte jeg det passa og fjerne det og heller kjørte svart stil rundt hele :)

Bruker park og tåkelysa bare som lys når jeg kjører rundt i sentrum og slikt om kvelden. Kjører jeg på veien om kvelden bruker jeg nærlysa sammen med tåkelysa selv om det ikke er helt lovlig :)

Fungerer helt fint med bare tåkelysa som kjørelys pågrunn av xenon pæra, lyser utrolig bra og spredningen virker grei! Så holder egentlig, men nærlysa lyser litt bedre så føler det er tryggere med de på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa var sykt kjipe greier :( så kjipt når det er en kompis man kjenner godt også, men men gjort er gjort..

Kanskje greit det var en kompis også, ellers kunne jeg vel risikert å måtte betalt alt sjæl..

Nå blire hvertfall ordna opp i så vi kan få saken ut av verden! :)

Som han selv sa: "må jo ordne opp, når en er så dum så!!xD"

Ja får håpe de får det til bra! Tror dem er flinke så får satse på at de gjør en grundig jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sitte å sjekka litt rundt på ebay, og har funnet noe som hadde vært litt kult å montert! :)

Har jo bare den vanlige business spilleren, men hadde vært kult å bytta den i en 2-din spiller :)

Fins jo kit som er laga for at det skal være mulig nettopp for E87, 1 serien :)

381156980_483.jpg

de-10_02-gps.jpg

en-10_03-gps.jpg

Hvor tøft hadde ikke det vært? :P Da får jeg jo både navigasjon, dvd, mulighet for forsterker og ryggekamera å greier! :)

Eneste problemet er at når jeg da flytter klimakontrollen ett hakk ned, så må jeg finne et nytt sted til varme sette knappene :)

Da kan jeg enten kjøpe denna automatiske klimakontrollen med innebygde setevarmer knapper

climav.png

eller så kan jeg kjøpe detta kittet for å flytte dem ned i askebegeret, men veit ikke om det vil passe på min da jeg har 12v uttak der :/

59386_METRA_989306__Omplassering_av_varmesetebryte_2.jpg

Hva tror dere om detta? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var heller ikke sånn kjempefornøyd med de svarte nyrene jeg satt på! :/

Syns de hadde litt for brei kant øverst og den fikk litt mer e90 look enn jeg ville, så da blei det å bestille noen ny svarte nyrer :)

Denne gangen som er like som orginale 1 serie nyrer, men svarte! Det tror jeg blir kult :)

svartenyrer.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var sommerfelger til bilen kjøpt inn å! :D

Blei 18 tommere GS Evolution 1 felger, med 235/40/18 dekk :)

9o0tjgceqxl6j6pol9en.jpg

g5zrci6egs2rtxk3kxml.jpeg

Håper og tror de vil kle bilen godt!

Med gullbolter, nagler og senterkopper i bilens farge og svart som matcher lister og grill :)

Hva tror dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...