chrisnov Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Blei bra det;) men ville nok fått på noe senk;) ser litt høy ut. Hehehehe.. Var det jeg sa men ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Den MÅ ha senk. Ikke prøv å lur deg selv til at det der ser bra ut hehe. Blir perfekt med 3cm ned. Felgene passet meget bra til bilen og fargen. http://www.ebay.com/itm/EIBACH-PRO-KIT- ... 45ff43a67d Trykk på den blå knappen det står: buy it now Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Den MÅ ha senk. Ikke prøv å lur deg selv til at det der ser bra ut hehe. Blir perfekt med 3cm ned. Felgene passet meget bra til bilen og fargen.http://www.ebay.com/itm/EIBACH-PRO-KIT- ... 45ff43a67d Trykk på den blå knappen det står: buy it now 1+ Er helt enig med Arne her. Du kommer ikke til å angre. Min var helt perfekt, men som sagt så har jo jeg M-pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 23, 2012 Share Skrevet Mars 23, 2012 Ser bra ut, men som de andre her sier så er senk tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Hehe joa senk hadde gjort seg det, men syns ikke den er så forskrekkende høy sånn egentlig Tror uansett 3cm blir for mye bak, da jeg kun har rundt 2cm klaring til hjulet Men hvor mye sånn ca bør jeg senke a? Bør jeg kjøpe fjærer, eller hvordan funker senkeskåler? Ser det hadde blitt veldig tøft om den var litt lavere, men så utrolig kjipt å ta nedi nedi med noe... er såå utrolig dårlige veier her med humper og høl og kanter og bare dritt! Men om jeg ikke senker for mye så går det jo greit Hvor mye senka er de 1 seriene som er orginalt senka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 30/20 senk hadde gjort seg. 30 framme 20 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Hehe joa senk hadde gjort seg det, men syns ikke den er så forskrekkende høy sånn egentlig Tror uansett 3cm blir for mye bak, da jeg kun har rundt 2cm klaring til hjulet Men hvor mye sånn ca bør jeg senke a? Bør jeg kjøpe fjærer, eller hvordan funker senkeskåler? Ser det hadde blitt veldig tøft om den var litt lavere, men så utrolig kjipt å ta nedi nedi med noe... er såå utrolig dårlige veier her med humper og høl og kanter og bare dritt! Men om jeg ikke senker for mye så går det jo greit Hvor mye senka er de 1 seriene som er orginalt senka? Jeg forstår deg.. Kjører med hjertet i halsen ca. hver gang jeg tør å bevege meg inn mot Bergen sentrum, og det Bergen Kommune kaller "veier". Orginal M-pakke er 40mm senk, hvis jeg ikke husker helt feil. Det fungerer uudmerket til vanlig vei, men med en gang det åpenbarer seg ekte norsk asfalt, så blir det roligkjøring! Men, man ofre litt for skjønnheten vet'u Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Du kommer deg over overraskende mye selv med en godt senket bil. Men hvis du investerer i justerbart så kan du jo bestemme litt selv å finne den rette høyden for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Nei, det senker ikke 40mm, er du gal? 15mm tror eg heller vi sier. Senkeskåler senker vel ca 10mm og fungerer greit det. Hadde det på min e61 m sport og det blei good synes eg. Men de får en vel kun framme? Eibach pro senker perfekt synes eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2012 Nei senk hadde vært kult, skal ikke si noe på det! Men i dag kjørte jeg med fire stykker i bilen, nesten full bil altså og da subbet det litt på høyre bakhjul! Ikke mye og skjedde bare i djupe humper, men det skjedde, så tviler på at senk er det lureste da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Nei senk hadde vært kult, skal ikke si noe på det! Men i dag kjørte jeg med fire stykker i bilen, nesten full bil altså og da subbet det litt på høyre bakhjul! Ikke mye og skjedde bare i djupe humper, men det skjedde, så tviler på at senk er det lureste da! Da må den bli stivere. Min er pinnstiv pga M pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Ja sant Hva er egentlig forskjell på M-understell og vanlig? Senka 15-20mm, andre fjærer og andre dempere, noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2012 Noen som veit om det er vanskelig å ettermontere tweetere ved speilet? Er det ledningene allerede lagt opp eller må disse legges opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Måtte til med et bilde igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Beklager at jeg slutter meg til hylekoret, men her må det senkes! Sjekk ut www.partsandretards.no, de har justerbare sett fra 4000,- og oppover og alle er tüv-godkjente. Husk at bilen også vil bli stivere med senk, dvs at det må mer til for å subbe. Subber det fortsatt bør du heller kjøpe smalere dekk og strekke litt.. Virker veldig negativ, men bilen var superfin og både sjelden og fet farge på herligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå