Gå til innhold

Sonora metallic 1 Serie E87 2006 Mye utstyr++ Luftes for eventuelt salg!


 Share

Anbefalte innlegg

Den MÅ ha senk. Ikke prøv å lur deg selv til at det der ser bra ut hehe. Blir perfekt med 3cm ned. Felgene passet meget bra til bilen og fargen.

http://www.ebay.com/itm/EIBACH-PRO-KIT- ... 45ff43a67d

Trykk på den blå knappen det står: buy it now ;-)

1+

Er helt enig med Arne her. Du kommer ikke til å angre. Min var helt perfekt, men som sagt så har jo jeg M-pakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe joa senk hadde gjort seg det, men syns ikke den er så forskrekkende høy sånn egentlig :)

Tror uansett 3cm blir for mye bak, da jeg kun har rundt 2cm klaring til hjulet :)

Men hvor mye sånn ca bør jeg senke a?

Bør jeg kjøpe fjærer, eller hvordan funker senkeskåler?

Ser det hadde blitt veldig tøft om den var litt lavere, men så utrolig kjipt å ta nedi nedi med noe... er såå utrolig dårlige veier her med humper og høl og kanter og bare dritt! :P

Men om jeg ikke senker for mye så går det jo greit :)

Hvor mye senka er de 1 seriene som er orginalt senka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe joa senk hadde gjort seg det, men syns ikke den er så forskrekkende høy sånn egentlig :)

Tror uansett 3cm blir for mye bak, da jeg kun har rundt 2cm klaring til hjulet :)

Men hvor mye sånn ca bør jeg senke a?

Bør jeg kjøpe fjærer, eller hvordan funker senkeskåler?

Ser det hadde blitt veldig tøft om den var litt lavere, men så utrolig kjipt å ta nedi nedi med noe... er såå utrolig dårlige veier her med humper og høl og kanter og bare dritt! :P

Men om jeg ikke senker for mye så går det jo greit :)

Hvor mye senka er de 1 seriene som er orginalt senka?

Jeg forstår deg..

Kjører med hjertet i halsen ca. hver gang jeg tør å bevege meg inn mot Bergen sentrum, og det Bergen Kommune kaller "veier".

Orginal M-pakke er 40mm senk, hvis jeg ikke husker helt feil.

Det fungerer uudmerket til vanlig vei, men med en gang det åpenbarer seg ekte norsk asfalt, så blir det roligkjøring!

Men, man ofre litt for skjønnheten vet'u ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det senker ikke 40mm, er du gal? 15mm tror eg heller vi sier. Senkeskåler senker vel ca 10mm og fungerer greit det. Hadde det på min e61 m sport og det blei good synes eg. Men de får en vel kun framme? Eibach pro senker perfekt synes eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei senk hadde vært kult, skal ikke si noe på det! ;)

Men i dag kjørte jeg med fire stykker i bilen, nesten full bil altså og da subbet det litt på høyre bakhjul!

Ikke mye og skjedde bare i djupe humper, men det skjedde, så tviler på at senk er det lureste da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei senk hadde vært kult, skal ikke si noe på det! ;)

Men i dag kjørte jeg med fire stykker i bilen, nesten full bil altså og da subbet det litt på høyre bakhjul!

Ikke mye og skjedde bare i djupe humper, men det skjedde, så tviler på at senk er det lureste da! :)

Da må den bli stivere. Min er pinnstiv pga M pakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg slutter meg til hylekoret, men her må det senkes!

Sjekk ut www.partsandretards.no, de har justerbare sett fra 4000,- og oppover og alle er tüv-godkjente. Husk at bilen også vil bli stivere med senk, dvs at det må mer til for å subbe. Subber det fortsatt bør du heller kjøpe smalere dekk og strekke litt..:)

Virker veldig negativ, men bilen var superfin og både sjelden og fet farge på herligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...